ایده های عاشقانه با پلاک اسم تلفیقی و تکی

ایده-های-عاشقانه-با-پلاک-اسم-تلفیقی
پلاک اسم تلفیقی از ایده های عاشقانه و خاص برای ابزار علاقه و هدیه دادن می باشد. پلاک اسم ترکیبی به بهانه های مختلف به مخاطب خاص یا اطرافیان هدیه داده می شود. این پلاک ها در تنوع مختلفی از فلزات و رنگ ها تهیه و طراحی می گردند و بسته به سلیقه و نظر شخصی شما می توانند بافت ظریف یا ضخیم داشته باشند.

پلاک اسم تلفیقی می تواند یک یادگاری ارزشمند بین دو دوست، نماد وفاداری یک زوج ، راه ابراز علاقه و … باشد. امروزه از پلاک اسم ترکیبی و تکی به عنوان هدایای خاص یاد می شود.

پلاک اسم تلفیقی (پلاک ترکیبی دو اسم)

پلاک اسم تلفیقی یکی از هدایای خاص می باشد. قطعاً چنین هدیه ای نظر هر فردی را جلب می کند. بسیاری از مردان و زنان از هدایایی که اسم آن ها بر روی پلاک حک شده، استقبال می کنند. این هدایا برای مرد و زن کاربردی می باشند. پلاک های اسم تلفیقی همان طور که از نامشان پیداست، تلفیق دو اسم می باشند. این پلاک ها بین زوجین رواج بیشتری دارند.
41

                                                                                                                      پلاک اسم تلفیقی محدثه و حسین

زوج ها همواره سعی دارند کادوهای ست یا ترکیبی را برای مناسبت های خاص انتخاب کنند. کادوهای ست شامل گردنبند، دستبند، ساعت، حلقه و … می باشند. کادوهای ست بر حسب سلیقه فردی انتخاب می شوند. در حال حاضر هر خرید نمونه مردانه و زنانه دارد. خریدهای ست برای مناسبت هایی همچون ولنتاین، جشن نامزدی، سالگرد ازدواج و … کاربرد بیشتری دارند. پلاک اسم ترکیبی نیز می تواند هدیه مناسبی برای مناسبت های مختلف همچون روز زن، روز مرد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و … باشد.

در پلاک اسم تلفیقی می توان دو اسم را مشاهده کرد. قطعاً همسر شما با دیدن اسم شما در کنار اسم خود به وجد می آید و از داشتن گردنبند، دستبند یا پلاکی با این خصوصیات لذت می برد. اسم های ترکیبی نمادی از عشق و وفاداری هستند و به همین خاطر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. این پلاک ها در اسم های دلخواه مرد و زن یا هر اسم دیگری قابل سفارش می باشند. همچنین امکان تهیه و طراحی پلاک اسم ترکیبی در فلزهای مختلف وجود دارد.

20 1

                                                                                                                       پلاک اسم تلفیقی هیراد و هانیسا

گردنبند های ست زنانه و مردانه با پلاک اسم تلفیقی (پلاک ترکیبی دو اسم)

پلاک اسم تلفیقی می تواند در هدایای مختلف مرد و زن کاربرد داشته باشد. گردنبندهای ست زمانه و مردانه شکوه عجیب دارند. به همین خاطر زوجین نمونه گردنبندهای ست شده را به مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. پلاک اسم ترکیبی نیز به همراه گردنبندهای ست شده زنانه و مردانه قابل طراحی می باشد. قطعاً وجود چنین پلاک هایی، زیبایی گردنبندهای ست شده را دوچندان می کند.
اسم محمد وئ طاها

                                                                                                             گردنبند با پلاک اسم تلفیقی مردانه محمد و طاها

اسم های تلفیقی می توانند در اشکال مختلفی طراحی شوند. طرح ها و الگوهای متفاوتی برای اسم ترکیبی در نظر گرفته می شود. ممکن است حروف پلاک اسم تلفیقی به شکل ساده یا طرح دار در کنار هم قرار بگیرند. این موضوع کاملاً سلیقه ای است و به سلیقه فرد سفارش دهنده مربوط می گردد.

پلاک اسم حرف اول اسم همسر، دوست، فرزند

پلاک اسم تلفیقی می تواند فقط حرف اول اسم زن و مرد را داشته باشد. این حروف می تواند انگلیسی یا فارسی باشند. برای طراحی تک حروف فارسی یا انگلیسی خلاقیت زیادی به خرج داده می شود. در نتیجه طرح های متعددی برای شکل دهی به تک حروف در نظر گرفته می شود. این پلاک ها می توانند برای هدیه به همسر، دوست، فرزند و … انتخاب شوند. پلاک اسم تکی برای هدیه به فرزند، دوست و … سفارش داده می شود. البته پلاک اسم ترکیبی می تواند با تلفیقی از اسم دو دوست نیز باشد.
اسم h

                                                                                                                             پلاک اسم حرف تکی H

دستبند ست زنانه و مردانه با پلاک اسم همسر، دوست، فرزند یا پلاک اسم تلفیقی

دستبند ست از جمله هدایای زیبا و جذاب برای فرزند، دوست، همسر و … می باشد. در واقع به کمک دستبندهای ست می توان اسم دو پلاک با دو اسم را طراحی نمود. یک دستبند برای همسر و یک دستبند برای خودتان در نظر بگیرید. این دستبندها از زیبایی و جلوه بسیار برخوردار هستند و می توانند هدیه مناسبتی خوبی باشند. دستبندهای ست زن و مرد در طراحی ظریف و ضخیم قالب زنی می شوند. شما می توانید دستبند اسم خود را به همسر و دستبند با پلاک اسم همسر را برای خود انتخاب کنید.
چرمی پلاک اسم ست

                                                                                                          دستبند چرمی ست زنانه و مردانه انگلیسی امید و زینب

انگشتر پلاک اسم

انگشتر پلاک اسم نیز می تواند از هدایای جذاب مناسبتی باشد. اگر همسرتان انگشتر دوست دارد، انگشتر پلاک اسم را برای او انتخاب کنید. این پلاک اسم می تواند اسم شما یا همسر یا هر دوی شما باشد. در واقع اسم پلاک انگشتر به نظر شخصی شما بستگی دارد. انگشتر پلاک اسم می تواند همراه همیشگی همسر شما باشد. در نتیجه کادوی منحصر به فرد شما را همواره به یاد می آورد. کادوهای اختصاصی زیادی را می توان با پلاک اسم تلفیقی تکمیل یا تزیین کرد. این پلاک ها تنوع طرح زیادی دارند. بنابراین گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن می باشند. شما می توانید برای سفارش پلاک اسم تلفیقی طرح های مختلفی را ارائه کنید. کلیه این طرح ها قابل سفارش می باشند و جذابیت خاصی دارند. پلاک اسم ترکیبی می تواند تا سال ها سال به عنوان یک یادگاری ارزشمند باقی بماند.
انگشتر-نقره-اسم-از-نمای-روبه-رو

                                                                                                                                   انگشتر اسم آیهان

admin
ارسال دیدگاه