برای بهترین طراحی اسم فارسی پلاک طلا به کدام سایت سفارش دهیم ؟

طراحی اسم فارسی
طلا یکی از با ارزش ترین کادویی هایی است که می توانید به کسی که دوستش دارید و برایتان عزیز است هدیه دهید. چند سالی است که پلاک های گردنی با طراحی اسم لاتین یا فارسی مد شده است. این سبک از کارها ابتدا به شکل لاتین وارد بازار طراحی طلا شدند اما طولی نکشید که طراحی اسم فارسی آن بیشتر طرفدار پیدا کرد. هرچه در طراحی طلا سلیقه، ابتکار و هنر گرافیست آن بالاتر باشد متعاقبا فروش و محبوبیت بیشتری نیز خواهد داشت.
طراحی اسم فارسی

امروزه در مجموعه های موفق طراحی و ساخت طلا مثل گالری زر طلا، طراحی اسم ترکیبی، طراحی ترکیب دو اسم، طراحی اسم خانواده در کنار طراحی اسم فارسی برای مشتریان خوش ذوق و دوستدار طلا طراحی می شود و با استقبال خیلی بالایی نیز برخوردار بوده است. این اکسسوری زیبا یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف به عنوان مثال تولد، سالگرد ازدواج یا آشنایی، عیدی و یا حتی هدیه های بی مناسبت و سوپرایزی به فردی که دوستش دارید می باشد.

16

طراحی اسم فارسی پلاک طلا به چه صورت است ؟

در یک مجموعه موفق و کاربلد، طراحان طلا با هنر نقاشی و گرافیستی خود هر طرحی که مد نظر شما باشد را پیاده سازی می کنند. بسته به نوع علاقه و نظر مشتری طرح ها متفاوت است. حتی ممکن است گاهی شما هیچ ایده ای برای طراحی اسم فارسی پلاک گردنی خود نداشته باشید. طراحان گالری های طلا سازی موفق مثل گالری زر طلا، خودشان هنرمندانه طرح هایی را برای شما آماده می کنند یا نمونه های از قبل طراحی شده شان را به شما پیشنهاد می دهند تا شما به راحتی سفارشتان را ثبت کنید.

برای ساخت پلاک طلا چه طرح هایی مد شده اند ؟

اولین طرح هایی که در دنیای طلاسازی مد شده بود طراحی اسامی به شکل لاتین بود. اما کمی بعد، طراحی اسم فارسی به سرعت محبوبیت لاتین را گرفت و خودش صدرنشین طراحی ها شد که با فونت های مختلف و در طراحی هایی متفاوت ساخته می شدند. کم کم پلاک های طراحی اسم ترکیبی به عرصه حضور آمدند و بیشتر از قبل محبوب شدند. به عنوان مثال طراحی ترکیب دو اسم فرزندان یا زوجین یک طرح منحصر به فرد است که به نوعی نشانگر عشق شما است.

همچنین طراحی اسم خانواده نیز این روزها بسیار باب شده و بسیاری از خانم ها دوست دارند یک پلاک طراحی اسم فارسی متفاوت متشکل از نام تمام افراد خانواده شان بر گردن بیندازند. یا پلاک طراحی اسم خانواده یک هدیه مناسب، ارزشمند و زیبا برای مادران در روز مادر یا تولدشان می باشد.

طراحی اسم فارسی
امروزه تنوع طراحی های پلاک های گردنی حتی فراتر از اسم تک یا ترکیبی است. در مجموعه طلا سازی زر طلا تیم متخصص طراحی طلا می توانند یک قسمت کوتاه از شعر دلخواه تان را نیز به صورت کاملا هنرمندانه طراحی کنند تا همراه یک زنجیر زیبا در گردن شما بدرخشد. همچنین برای این پلاک های زیبا می توان از ترکیب طراحی اسم فارسی در یک مصرع غزل زیبا بهره برد و یک پلاک گردنی زیبا و جذاب را سفارش داد.

نحوه سفارش و قیمت پلاک طراحی اسم فارسی یا ترکیبی

قیمت طراحی اسم فارسی بسته به طرحی که شما انتخاب یا سفارش دهید متفاوت است و مجموعه های تولیدی طلا قیمت های مختلفی نیز به عنوان طراحی از مشتریان می گیرند. اما در مجموعه زر طلا هزینه های طراحی فقط بین 50 تا 90 هزار تومان متغیر است. این هزینه در برابر هنری که تیم متخصص گرافیست این مجموعه انجام می دهد و زمانی که برای طراحی پلاک مورد نظر شما صرف می کند کاملا ناچیز است. تلاش این مجموعه تنها رضایت مشتری برای به دست آوردن یک طراحی اسم فارسی دقیقا مطابق خواسته شما می باشد.
طراحی اسم فارسی

شما می توانید طرح پلاک مد نظرتان را سفارش دهید و 2 تا 4 روز بعد در ایمیل یا تلفن همراهی که هنگام ثبت سفارش درج کرده اید تحویل بگیرید. به همین سرعت و در کمال زیبایی.

مجموعه زر طلا از سال 95 به طور تخصصی برای ساخت انواع پلاک های طراحی اسم فارسی و لاتین فعالیت می کند و طراحان هنرمند و خبره این مجموعه می توانند تا 5 اسم مورد نظر شما را در قالب یک پلاک گردنی زیبا طراحی و به شما تقدیم کنند.

ترکیب بی نظیر 5 اسم کار هر گرافیستی نیست و به مهارت و ذوق طراحی بالا نیازمند است که خوشبختانه طراحان این مجموعه به راحتی و به زیباترین شکل ممکن مطابق میل و سلیقه شما این کار را انجام خواهند داد.

طراحی اسم فارسی

چرا مجموعه زر طلا را برای طراحی اسم فارسی پلاک خود انتخاب کنم ؟

یک مجموعه تولید و ساخت طلا زمانی موفق است که بتواند پاسخگوی کامل نیاز و نظر مشتری اش باشد. تیم متخصص گرافیست زر طلا مجموعه ای از هنرمندان توانمند در حوزه طراحی و گرافیک می باشد و بنابراین می توانند هر طرحی که شما بخواهید پیاده سازی کنند. همچنین برای مواقعی که مشتری خودش هیچ ایده ای برای طراحی ندارد، بعد از پرسش و بررسی نظر و سلیقه مشتریان، حدود دو تا سه طرح به عنوان طرح های پیشنهادی به مشتری ارائه می شود تا بتواند با خیال راحت در یک تنوع جذاب یک طرح را انتخاب نماید. همچنین این مجموعه موفق بعد از اینکه شما طرح مورد نظرتان را به دست آوردید امکان ساخت طلای انتخابی شما با کمترین اجرت را نیز دارد و تمامی نکات فنی که برای ساخت این اثر هنری باید رعایت شود توسط تیم سازنده رعایت می شود و نتیجه نهایی دقیقا مطابق میل خریدار خواهد بود.
طراحی اسم فارسی
کافی است برای ثبت سفارش تان وارد سایت مجموعه زر طلا شوید و اطلاعاتتان را درج کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و سفارشتان را همان گونه که خودتان می پسندید در کمترین زمان و با کمترین اجرت تحویل بگیرید.
admin
ارسال دیدگاه