راهنمای سفارش ساخت پلاک اسم فارسی

سفارش ساخت پلاک اسم فارسی

همه چیز در مورد سفارش ساخت پلاک اسم فارسی

در واقع سفارش ساخت پلاک اسم فارسی یکی از ترفندهای بسیار زیبا و شیک طلافروشی ها و نقره فروشی ها است که در طی چند سال اخیر به طرز بسیار چشمگیری مورد توجه افراد فراوانی خصوصا بانوان شیک پوش و جذاب قرار گرفته است.

همانطور که میدانید نام هر فرد، جزء مهمی از هویت آن به شمار می ‌آید. با هدیه دادن پلاک نقره اسم فارسی، هدیه ای بسیار خاص، منحصر به فرد و با ارزشی تهیه نموده اید.
در واقع پلاک اسم فارسی را می ‌توانید بر روی انگشتر، دستبند و گردنبند سفارش دهید.

ناگفته نماند می توانید المان مهمی مانند ماه تولد، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج یا نماد ماه تولدتان را بر روی پلاک نقره اضافه کنید.

پلاک اسم سوسن

سفارش ساخت پلاک اسم فارسی بر اساس سلیقه ی خودتان قبل از طراحی پلاک اسم نقره

شما عزیزان می توانید طرح یا مدل مورد نظرتان را برای ما ارسال نمایید و المان های مورد نظرتان را ( همانطور که در متن بالا به آن اشاره نموده ایم ) به تیم حرفه ای و با سابقه ی طراحی ما اعلام نمایید و در طراحی و ساخت پلاک اسمتان از آن استفاده کنید.

شایان ذکر است بدانید که تیم حرفه ای و با تجربه ی ما تمام تلاش و سعی خود را می نمایند تا با ابتکار و خلاقیت بالایی تیم طراحی، طرح های تک و خاص را مطابق با سلیقه ی شما عزیزان تهیه کنند. به همین علت در طراحی سفارش ساخت پلاک اسم فارسی از فونت و طرح هایی آماده استفاده نمی ‌کنند.

مزیت سفارش ساخت پلاک اسم فارسی

در واقع سفارش ساخت پلاک اسم دارای مزیت های فراوانی است که در متن زیر به آن اشاره می کنیم؛

* دارای فاکتور رسمی است. یعنی تمام سفارشات مربوط به سفارش ساخت پلاک اسم فارسی با فاکتور ارائه می گردد.

* می توانید به صورت آنلاین جهت ثبت سفارش و تحویل آن اقدام نمایید.

* و ….

انواع پلاک های اسم و طرح

قیمت سفارش ساخت پلاک اسم فارسی

در واقع قیمت سفارش ساخت پلاک فارسی به عوامل فراوانی مانند ضخامت انتخابی، مدل زنجیر، تعداد حروف و … بستگی دارد. نکته ی قابل توجهی که در رابطه با قیمت سفارش ساخت پلاک اسم لازم است بدانید، اینکه قیمت اولیه ی سفارش ساخت پلاک اسم تقریباً حدودی است و تا کار طراحی و ساخت آن تکمیل نشوند، قیمت و وزن آن مشخص نیست.

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم سفارش ساخت پلاک اسم فارسی از سایت ما گزینه ی بسیار مناسب و خاصی برای هدیه دادن می باشد. اما هنگامی که ساخت پلاک به صورت سفارشی و همچنین اختصاصی انجام گیرد، ارزش معنوی آن بیشتر می‌ شود. زیرا در این صورت دارای پلاک اسم نقره ای هستید که با ایده و سلیقه ی شما طراحی گردیده است و هیچ نمونه ی دیگری از آن موجود نیست.

ارسال طرح یا ایده

جهت ثبت سفارش ساخت پلاک در گالری زر طلا شما عزیزان کار آسانی را در پیش رو دارید. در حقیقت همه ی کارها به وسیله ی تیم طراحی با تجربه انجام می گیرد و شما تنها کافی است که ایده و یا طرح مورد نظر خودتان را ارائه نمایید تا دقیقا آن چیزی که در ذهنتان است را تحویل بگیرید.

چنانچه که خودتان طرح خاصی در ذهنتان دارید یا مدنظرتان است می توانید طرح یا مدل مورد نظرتان را جهت سفارش ساخت پلاک اسم فارسی برای تیم طراحی ما ارسال نمایید. تا بر اساس میل شما آن را انجام دهند.

اما چنانچه طرح خاصی مدنظرتان نیست می توانید بعد از مشاهده ی انواع نمونه های انتخابی در سایت ما مدل یا طرحی را انتخاب کنید و سپس تیم طراحی اقدام به ساخت پلاک اسم فارسی با فلز نقره می کنند. ناگفته نماند که گالری ما قادر است که ساخت پلاک اسم فارسی را در اندازه و فونت های گوناگون تهیه ‌کند.

در حقیقت مجموعه ی ما سازنده ی پلاک است و طرح های بسیار زیبا و مخصوصی جهت طراحی و ساخت پلاک اسم فارسی دارد. تیم متخصص ما می تواند با توجه به نوع نیاز مشتری، هر نوع طرحی را که دوست دارد، انجام دهد.

admin
ارسال دیدگاه