اسم فاطمه با فونت زیبا فارسی و لاتین

پلاک اسم فاطمه

پلاک اسم فاطمه فارسی

زیورآلات دارای تنوع بالایی هستند. همین تنوع به شما کمک می کند تا زیورآلات دلخواه خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. اما یکی از انواع آن که بیش از همه مورد توجه خانم ها واقع شده، گردنبند طلاست. امروزه گردنبندهای زیادی با اسم های مختلف پا به گالری های طلا گذاشته اند. یکی از آنها گردنبند اسم فاطمه است.

پلاک اسم فاطمه

در واقع منظور از آن، پلاک اسم فاطمه است. این گردنبند طلا نه تنها زیبا به نظر رسیده و جلوه خوبی را به فرد می بخشد، بلکه احساس روانی خوبی را هم در او ایجاد خواهد کرد. در هر حال این حقیقت بر همه آشکار شده که خانم ها علاقه شدیدی به طلا و زیورآلات دارند. به همین دلیل از نظر روانی نیز از آن تاثیر می پذیرند. هر چند از نظر علمی هم این قضیه به اثبات رسیده که طلا برای سلامتی خانم ها مفید است.

پلاک اسم فاطمه فارسی
اما با توجه به اینکه سلیقه و نظر هر یک از افراد با هم متفاوت است، به همین دلیل برخی از آنها ترجیح می دهند که در هنگام خرید پلاک اسم فاطمه، به سراغ پلاک های فارسی بروند. واقعا که پلاک های اسم فارسی دارای جذابیت فراوانی هستند. به ویژه اینکه امکان ساخت آنها در هر طرح دلخواه وجود دارد. یعنی اگر انتخاب شما پلاک اسم فاطمه فارسی است، می توانید آن را با بیش از 50 طرح، بلکه فراتر از آن سفارش دهید.

پلاک اسم فاطمه فارسی

پلاک طلا اسم فاطمه انگلیسی

همانطور که گفتیم سلیقه افراد با هم متفاوت است. یعنی علاوه بر کسانی که در هنگام خرید پلاک اسم از جمله پلاک اسم فاطمه ممکن است گزینه پلاک فارسی را انتخاب کنند. در عوض افرادی هم وجود دارند که پلاک اسم فاطمه انگلیسی را ترجیح می دهند.

شاید از نظر آنها پلاک هایی که با حروف لاتین همراه هستند، قشنگتر به نظر برسند. در هر حال باید به تمام سلیقه ها احترام گذاشت و تفاوت نظرات را پذیرفت. حال اگر به دنبال این هستید که پلاک اسم فاطمه انگلیسی سفارش دهید؛ می توانید به اختیار خود، پلاک های بدون قاب و یا پلاک های قاب دار را برگزینید. پلاک هایی که همراه با قاب هستند، دارای قیمت بیشتری خواهند بود. لذا باید این موضوع را به خاطر داشته باشید.

پلاک اسم فاطمه انگلیسی

فقط تنها حُسن این پلاک ها این است که شما می توانید همراه پلاک، قاب های متنوع و زیبا را هم سفارش دهید. مثل قاب طرح قلب، قاب طرح گل، قاب طرح پروانه، برگ و هر آنچه که مد نظر شماست. در ضمن اگر خواهان کاهش هزینه برای پلاک اسم فاطمه انگلیسی هستید، می توانید از طلاساز درخواست نمایید تا پلاک شما را در ظریف ترین حالت ممکن بسازد. اگر هم قیمت مهم نیست، می توانید این پلاک را با هر اندازه سفارش دهید.

طراحی فونت فاطمه انگلیسی

برای مشاهده انواع دیگر از نمونه طرح های اسم فارسی و سفارش پلاک اسم طلا یا نقره روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید.

پلاک اسم فاطمه با حک

با توجه به پر طرفدار بودن اسم فاطمه، پلاک های اسم فاطمه از جمله پلاک حک بسیار پر طرفدار است. پلاک حک از مدرن ترین پلاک های اسم است. که می توانید هر شکلی را انتخاب کرده و روی آن حک مورد نظرتان را بزنید.

پلاک حکاکی و اسم فاطمه

دستبند طلا اسم فاطمه

یکی دیگر از انواع زیورآلات که محبوبیت زیادی را از آن خود کرده، دستبند طلاست. دستبند هم باعث جذابیت هر چه بیشتر دست شده و در ضمن اثر مثبتی را بر روی فرد خواهد داشت. اما یکی از دستبندهای طلا که تقاضای بسیاری را به دنبال داشته، دستبند طلا اسم فاطمه است.

پس علاوه بر پلاک اسم فاطمه، دستبند اسم فاطمه هم پرطرفدار است. همانطور که میدانید فاطمه یکی از رایج ترین اسامی زنانه در کشور ماست و افراد زیادی از این نام برخوردار می باشند. به همین دلیل تقاضا برای پلاک اسم فاطمه و دستبند اسم فاطمه، کم نیست.

دستبند چرم اسم فاطمه
یک پیشنهاد برای شما داریم و آن هم این است که می توانید برای کاهش هزینه، دستبند سنگی طلا را سفارش دهید. یعنی دور تا دور دستبند را سنگ های رنگی و زیبا پر کرده اند و وسط دستبند هم مدال اسم فاطمه قرار دارد. این نوع از دستبندهای طلا بسیار ترند شده و هزینه خیلی کمی را در پی خواهد داشت. ولی اگر اولویت شما هزینه نیست؛ می توانید دستبند تمام طلا اسم فاطمه را سفارش دهید. انتخاب با شماست.

طراحی اسم فاطمه با مداد

علاوه بر پلاک اسم فاطمه، پلاک طلا های تلفیقی مانند پلاک اسم علی و فاطمه نیز به فروش می رسد. البته اگر مایل باشید، می توانید برای همراه داشتن اسم خودتان در کنار شریک زندگیتان این پلاک را سفارش دهید. پلاک های سفارشی مطابق با طرح و وزن دلخواه و همینطور مطابق با بودجه شما ساخته شده و از این نظر مزیت بیشتری دارند.

حالا فرصت برای سفارش پلاک طلا اسم های تلفیقی دلخواه شما کاملا مهیاست. هر طرح و مدلی که مد نظرتان باشد چه فونت فارسی و چه انگلیسی را هم می توانید در موقع سفارش تاکید نمایید تا دقیقا عین همان طرح برای شما ساخته شود.

نمونه طراحی تلفیقی اسم های مرتضی و فاطمه 👇
طرح پلاک اسم مرتضی فاطمه با مداد
همانطور که میدانید اسم علی هم مثل اسم فاطمه، از اسامی رایج در کشور ما به شمار می آید. زوج های زیادی هم وجود دارند که از این دو اسم برخوردار می باشند. به همین دلیل آنها تمایل دارند تا برای نشان دادن علاقه خود به طرف مقابل، پلاک اسم ترکیبی را به گردن بیاویزند. این پلاک هم یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین پلاک های اسم ترکیبی است که امکان ساخت آن همراه با حروف فارسی و انگلیسی وجود دارد.

نمونه پلاک تلفیقی اسم های رضا و فاطمه 👇

طرح پلاک اسم فاطمه و رضا با مداد

پلاک اسم فاطمه زهرا

فاطمه زهرا هم از دیگر اسامی مرسوم در ایران است که روی خیلی از دختر خانم ها گذاشته شده است. به همین دلیل، بیشترین درخواستی که برای ساخت پلاک اسم طلا ثبت می شود، مربوط به همین نام است. اگر شما نیز به دنبال ثبت سفارش پلاک اسم فاطمه زهرا هستید، می توانید این کار را انجام دهید. پلاک مورد نظر با توجه به درخواست شما ساخته شده و قطعا رضایت بالایی را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید به انتخاب و سلیقه خود، پلاک اسم فاطمه زهرا فارسی و یا انگلیسی را سفارش دهید.

قیمت پلاک طلا اسم فاطمه

همانطور که در جریان هستید، قیمت طلا در کشور ما نوسان دارد. به همین دلیل باید قیمت طلا را دقیقا پیش از خرید طلا استعلام کنید. نمی توانید بر حسب قیمتی که هفته گذشته مشاهده کرده اید، هفته بعد طلا خریداری کنید. چه بسا که در طی این یک هفته، قیمت طلا افزایش یا کاهش یافته باشد. البته این موضوع را خود بهتر میدانید. حالا اگر به دنبال کسب اطلاع از قیمت پلاک طلا اسم فاطمه یا مدال اسم فاطمه هستید، قیمت مدال تک بدون زنجیر از 400 تومن شروع شده و قیمت مدال اسم همراه با زنجیر هم از 650 تومن شروع خواهد شد. همچنین قیمت پلاک طلا از 3.5 یا 4 تومن به بالا بدون زنجیر خواهد بود.

پلاک اسم فاطمه فارسی

با زرطلا، طلاهای سفارشی و دلخواه خود را بخرید.

اگر به دنبال سفارش پلاک اسم فاطمه هستید و یا درخواست پلاک های ترکیبی مثل پلاک اسم فاطمه و علی را دارید، می توانید از فروشگاه زرطلا اقدام فرمایید. از طراحی تا ساخت (0 تا 100) دست زرطلاست. ابتدا چند تا طرح ارسال خدمت شما عزیزان ارسال می شود. بین طرح های ارسال شده، هر کدام را که پسند کردید، ساخته می شوند.

هم فونت فارسی و هم انگلیسی روی پلاک ها انجام می شود. همچنین شما مشتریان محترم می توانید علاوه بر گردنی، پلاک اسم سفارشی خود را به عنوان دستبند هم استفاده کنید. ولی قبل از آن باید با ما هماهنگی های لازم را انجام دهید.

اگر هم روی پلاک، حک لیزر می خواهید، این کار شدنی است. ولی باز هم باید با ما هماهنگ کنید. در آخر اگر اسم فاطمه و یا اسم تلفیقی دیگری خواستید، هماهنگ کنید. ساخت همه اینها امکان پذیر است.

با زرطلا، طلای دلخواه خود را پیدا خواهید کرد . 🌼

برای مشاهده انواع دیگر از نمونه طرح های اسم فارسی و سفارش پلاک اسم طلا یا نقره روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید.

admin
ارسال دیدگاه