چگونه از دستبندهای مردانه استفاده کنیم بدون اینکه زیاده روی کرده باشیم؟

اصول پوشیدن دستبند مردانه
اصول پوشیدن دستبند مردانه را بیاموزید بدون اینکه به نظر بیاید زیادی برای خوشتیپ بودن تلاش کرده اید.
دستبندهای مردانه در گذر زمان شکل و فرم های مختلفی به خود دیده اند. از دستبند های ساخته شده از پوسته‌های پوکا که بعد از تعطیلات ساحلی پوشیده می‌شوند ، گرفته تا دستبندهای اصابتی (slap bracelet ) که در توسط تمام مدارس در دهه ی ۹۰ میلادی ممنوع شده بود. و دستبند های نئون پلاستیکی که در سال 2004 ترند شده بود را فراموش نکنید… و کپی هایی از آن که در سرتاسر جهان روی مچ دست ظاهر می شدند. اگر ترند ها را حذف کنید ، متوجه خواهید شد که یک عنصر همیشه ثابت باقی می ماند – و آن دستبند است.

اما چرا مردان باید از دستبند استفاده کنند؟

دستبند یکی از ساده ترین اکسسوری ها برای دست کردن است. یک دستبند چرمی یا مهره‌ای می‌تواند به لباس‌ها جذابیت بیشتری اضافه کند، و همچنین به ما کمک می‌کند تا کمی از شخصیت خود را بدون نیاز به گفتن کلمه ای با دیگران به اشتراک بگذاریم. استفاده از دستبند کمک میکند تا مقداری از زندگی خارج از محل کارمان را نشان دهیم و حتی دیگران را با حال و هوای شخصی خود آشنا کنیم.

نکته ی کلیدی در استفاده از دستبند این است که، طوری نشان دهید که برای انتخاب دستبندتان زیاد تلاش نکرده اید.اگر این نکته را به خاطر بسپارید هرگز طعمه ی ترند های مختلف دستبند های مردانه نخواهید شد. یا اینکه وقتی از هواپیما پیاده می‌‌شوید به نظر نمی‌رسد که تازه از یک کمپ یک ماهه ی یوگا در جزایر بالی بازگشته اید.

دستبند مهره ای مردانه

چگونه می توانید دستبند مناسب خودتان را انتخاب کنید؟

با تسلط بر چند اصول اولیه انتخاب دستبند می توانید طوری نشان دهید که دستبند جزئی از شماست و برای انتخاب آن بیش از حد تلاش نکرده اید:

• 1. تناسب و درخور شما بودن

• 2. استایل و سبک کلی

• 3. دانستن اینکه در نهایت چه می‌خواهید

1. تناسب و درخور شما بودن

دستبند شما باید متناسب با سایز شما بوده و اندازه ی مناسبی داشته باشد.

این به معنی پوشیدن دستبندهای بزرگ‌تر برای مچ‌های درشت‌تر و دستبندهای کوچکتر برای مچ‌های ظریف‌تر است.

علاوه بر این، دستبند باید به اندازه کافی تنگ باشد تا به راحتی روی مچ دست شما قرار گیرد. برخی از دستبندها، مانند دستبندهای مهره ای مردانه که با کش درست شده اند، کلا یک سایز دارند و به تناسب کوچک و بزرگ بودن مچ دست اندازه می‌‌شوند.

یک دستبند فلزی بزرگ و سنگین نباید بیش از حد روی دستتان جلو و عقب برود. زیرا در این حالت وزن قابل توجه آن ممکن است آزار دهنده باشد. در حالی که دستبندهای سبک تر می توانند کمی آزادی بیشتری داشته باشند.

چگونه سایز مناسب دستبند خود را پیدا کنیم؟

یک دستبند مناسب کمی فضای خالی بین خود و مچ دست شما دارد… اما نه آنقدر که روی ساعد دستتان بالا و پایین برود.

شما باید بتوانید 1 یا 2 انگشت خود را زیر دستبندی که روی مچ دست‌تان قرار دارد، ببرید.

یک توصیه ی خوب: اینکه با دستبندتان مانند ساعت خود رفتار کنید و آن را زیر آستین خود نگه دارید. اگر یک دستبند درشت می پوشید این را به خاطر بسپارید که اگر زیر سر آستین‌تان برآمده می شود، نمیتوانید دستبند‌تان را زیر آستین خود بگذارید.

دستبند مردانه طلا

2. استایل و سبک کلی

سوال کلیدی این است که می‌خواهید چطور به نظر برسید؟ دستبندهای مردانه – و به طور کلی اکسسوری و جواهرات مردانه – برای شخصی سازی ظاهر کلی شما استفاده می شوند. به پیامی که می خواهید با استایل خود منتقل کنید، بیاندیشید.

انتخاب دستبند بدون زحمت زیادی برای انتخابش را به یاد دارید؟ این همان چیزی ست که ما به دنبالش هستیم.یک توصیه ی خوب این است که طبیعی به نظر برسید.

مواد طبیعی مانند چرم، چوب و سنگ دوام و ماندگاری بیشتری دارند و حتی گاهی با گذشت زمان زیبا تر هم می ‌شوند.رنگ های این مواد نیز برای ست کردن راحت ترند و تقریباً با هر لباسی مطابقت دارند.

استفاده از اکسسوری های تماما فلزی و براق ، به روشی اشتباه، می تواند شبیه ویدیوی هیپ هاپ شود.اما با ترکیب فلزات با یک عنصر طبیعی می‌توان از این امر جلوگیری کرد. برای مثال، چرم، ظاهر فلز را مردانه نگه می‌دارد و ظاهر را متعادل‌تر جلوه می‌دهد.

دستبند شما پیامی ارسال می کند و برخی از افراد می پرسند که آیا معنای خاصی در آن نهفته است. پس دستبندی را انتخاب کنید که ببه شما می‌آید و داستان‌تان را بازگو می کند.می‌توانید داستانی درباره ی سفرتان به جزایر بالی برای دستبندتان بسازیدو….

دستبند چرم اسم Arman (آرمان)
دستبند قفل ساعتی دوبل بافت دار مشکی

3. دانستن اینکه در نهایت چه می‌خواهید

به یاد داشته باشید که می‌توانید دستبندتان را دربیاورید.

ممکن است یک یا دو دستبند مورد علاقه داشته باشید اما مجبور نیستید که آنها را دائم دست‌تان بیاندازید.هیچ دستبندی وجود ندارد که برای تمام مراسم ها مناسب باشد.

برای بسیاری از مراسمات رسمی، توصیه می‌کنیم که از یک دستبند تکی نازک و به رنگ تیره و محتاطانه استفاده شود. همچنین می توانید یک زنجیر نقره ای یا طلایی که با رنگ دکمه سرآستین‌تان همخوانی داشته باشد، دست کنید.


اما اگر بخواهید متمایز باشید چه؟

موقعیت‌های خاص – میهمانی های شبانه، کنسرت‌ها و رویدادهای ورزشی – برای لباس پوشیدن اغراق آمیز و جسورانه تر ، مناسب هستند. از طریق استایل خود از بقیه افراد متمایز شوید و از متمایز بودن نترسید. 👍

چگونه دستبند دست‌مان کنیم؟

اینستاگرام همه چیز را آسان جلوه می‌دهد. مشکل تقلید از آنچه در رسانه های اجتماعی می بینیم این است که به سرعت ما را به مرد دستبندی تبدیل می‌کنند. نوعی کاریکاتور از یک مرد شیک که علیرغم ظاهر جذابش، تنها چیزی که هر کسی می تواند روی آن تمرکز کند تعداد دستبندهای موجود در یک دستش است.

هرچه ساده تر، بهتر👌

استایل و خوب لباس پوشیدن به تعادل (یا مقدار خیلی کمی عدم تعادل) نیاز دارد. دو مچ دست خود را به عنوان دو طرف یک ترازو قدیمی تصور کنید. یکی باید کمی سنگین تر از دیگری باشد. این مفهوم وزن بصری نامیده می شود.

قطعا دوست ندارید چندین دستبند را روی مچ یکی از دستانتان ببندید و دست دیگر را کاملا خالی بگذارید.همچنین نمیخواهید که اکسسوری های هر دو دستتان کاملا یکسان باشند…مگر اینکه به دنبال ظاهری سرتاپا زنجیر و دستبند باشید.

جلوی آینه بایستید و ظاهرتان را برانداز کنید. وقتی شک دارید دستبند را از دست‌تان در بیاورید. همیشه می توانید فردا هم آن را دستتان کنید.

تکی: چگونه تنها یک دستبند دست‌مان کنیم؟

استفاده از یک دستبند آسانترین و ساده ترین راه برای پوشیدن دستبند است. با 1 یا 2 دستبند شروع کنید و آنها را روی یک مچ دست قرار دهید. همین.
اگر ساعت دستتان میکنید، دستبند خود را در دست مقابل ببندید یا ساعت را فراموش کرده و فقط از دستبند استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ساعت و دستبند شما از نظر پهنا (وزن بصری) خیلی شبیه هم نیستند – یک ساعت ضخیم تر به دستبند نازک تری نیاز دارد.

از یک دستبند برای گره زدن ظاهر خود با انتخاب یک رنگ ظریف از لباس خود استفاده کنید. ظاهر و دستبندتان را توسط یک لباس با رنگ مناسب ، باهم هماهنگ کنید. از رنگ پایه پیراهن یا رنگ دکمه ها استفاده کنید و دستبند خود را با رنگ یا تناژ آنها هماهنگ کنید. یا از رنگ های طبیعی مثل چوب یا چرم که با همه چیز مطابقت دارد استفاده کنید.

دستیند طلا مردانه

چندگانه: نحوه پوشیدن دستبندهای چندگانه برای مردان

استفاده ی چندین دستبند در یک مچ، چیزی ست که خیلی از ما ها تحت تاثیر اینفلوئنسر ها و فضای مجازی مایل به انجام آن هستیم. اصولا از چندین دستبند در یک دست زمانی استفاده می شود که بخواهی در سفر جای دستبندهایمان امن باشد و گم نشوند، یا اینکه میخواهیم ظاهری متفاوت داشته باشیم.

پانزده دستبند که در دستتان بالا و پایین می‌روند، در تصاویر عالی به نظر می‌رسد، اما برای پوشیدن روزمره دست و پا گیر هستند. آیا می‌توانید با آنها تمام روز پشت کامپیوتر بنشینید؟ وقتی مچ دست خود را روی صفحه کلید یا ماوس قرار می‌دهید،استفاده از چندین دستبند می‌تواند واقعا آزاردهنده باشد… ناگفته نماند که ممکن است در نهایت مانند یک رقصنده ی فیلم بالیوود به نظر برسید.

با چیدن 3 تا 4 دستبند مردانه که تم مشترک دارند اما کاملاً مطابق هم نیستند، شروع کنید. دستبندهایی که دقیقا یک رنگ یا از یک نوع فلز هستند، دست نکنید.بهترین راه برای استفاده ی چندتایی از دستبند،ترکیب رنگ و مواد است. دو دستبند مهره دار(یکی از جنس سنگ چشم ببر و دیگری از جنس سنگ لاوا) را همراه با یک دستبند چرمی با رنگ طبیعی انتخاب کنید. اگر خوب به نظر می رسد و احساس اعتماد به نفس دارید، یک دستبند چرمی دیگر با عرض متفاوت به این ترکیب اضافه کنید.

ساعت مچی شما بخشی از معادله ی تعادل محسوب می شود، بنابراین ممکن است برای به دست آوردن جذابیت به بیش از 2 دستبند نیاز نداشته باشید.
چند نمونه برای امتحان کردن:

• ترکیبی از مهره ها در سبک / اندازه های مختلف
• پوشیدن دستبند مردانه چرم قهوه ای ودستبند استیل
• ترکیب چرم و دستبندهای مهره‌ای
• ترکیب سبک های مختلف دستبند زنجیری و دستبند های پلاکدار برای ایجاد حال و هوایی مردانه

ترکیب دستبند چرم و سنگ و پلاک
ترکیب دستبند چرم و سنگ
ترکیب دستبند چرم و سنگ
ترکیب دستبند چرم و سنگ و پلاک

توصیه هایی برای استفاده ی چندین دستبند در یک دست

با پوشیدن 1 دستبند با رنگ خنثی به ازای هر 2 دستبند رنگی از اغراق در رنگها جلوگیری کنید.

از چیدن چندین دستبند فلزی و ضخیم در یک دست خودداری کنید.

به یاد داشته باشید که شما فقط میتوانید در یک دستتان از چندین دستبند استفاده کنید. استفاده از چند دستبند در هر دو دست زیاده روی ست…. مگر اینکه دزد دریایی باشید.

ترکیب دستبند و ساعت: چگونه یک دستبند را با ساعت ست کنیم

این ایده اینگونه است که 1-2 دستبند را با ساعت خود روی یک مچ قرار دهید. دستبندهای نازک برای این منظور مناسب اند و باید در زیر ساعت – نزدیک به مچ دست (نزدیک دست) – به جای بالای ساعت (نزدیک آرنج) قرار گیرند.

این ظاهر برای زمانی که ساعت و دستبند شما تضاد زیادی با هم نداشته باشند، مناسب است . حواستان به ساعت، کمربند، گیره کراوات و دستبند خود باشد. بر این اساس فلزات و رنگ های فلزی را تطابق دهید.

اگر ساعت شما ستاره نمایش باشد، اجازه ندهید بازیگران نقش مکمل اوضاع را به هم بریزند. یک ساعت قوی می‌تواند در برابر دستبندهای بزرگ‌تر مقاومت کند، در حالی که ساعت‌های ظریف‌تر ممکن است به خوبی با یک دستبند نازک‌تر جفت شوند. در هر صورت، اکسسوری های مردانه ی شما باید پیامی که می‌خواهید را به چشم ها برساند.

یک دستبند خوب کاری را انجام می دهد که تمام اکسسوری های خوب انجام می دهند و آن این است که ظاهر شما را کامل کند.

اهمیت وزن بصری را هنگام ست کردن با دستبندها به خاطر بسپارید و از امتحان کردن نترسید.

اگر دستبندتان پیامی که میخواهید را نمی‌رساند همیشه می توانید آن را دربیاورید. این برای تمام اکسسوری ها صادق است – شما مجاز هستید نظر خود را تغییر دهید و آنها را در بیاورید. امتحان کنید و تصمیم بگیرید.

آماده اید به ساعت خود یک دوست خوب هدیه دهید؟ شما اطلاعات و دو مچ دست دارید. پس منتظر چی هستید؟

انواع دستبند مردانه

پوشیدن دستبند کار آسانی است. چیزی که تلاش بیشتری می طلبد این است که بدانید چگونه نوع مناسب دستبند را انتخاب کنید. ما فهرستی از دستبندهای مردانه مورد علاقه خود و دلایلی که چرا باید از آنها استفاده کنید و داستانتان را با آنها بیان کنید، گردآوری کرده ایم.

دستبند مهره ای مردانه

وقتی نوبت به لیست کردن بهترین دستبندهای مردانه می رسد، دستبندهای مهره ای باید در بالای صفحه قرار بگیرند. در این یک نوع دستبند مردانه، همه چیز از مهره های سنگی گرفته تا مهره های چوبی را خواهید یافت.

اگر به دنبال یک دستبند مهره ای با کیفیت بالا هستید، به دنبال مهره های سنگی ساخته شده از سنگ طبیعی باشید. دانه‌های سنگی در رنگ‌ها و اندازه‌های بی‌شماری وجود دارند و اکثر آنها ضد خش و ضد آب هستند. برخی از دستبندهای سنگی به عنوان دستبندهای شفابخش شناخته می شوند و گزارش شده است که به چیز های زیادی( از اعتماد به نفس گرفته تا تمرکز ) کمک می کنند.

نمونه‌ای از سنگ‌های طبیعی برای دستبندهای مردانه ، سنگ گدازه (لاوا) است. سنگ گدازه یک سنگ آتشفشانی است که به دلیل رنگ سیاه پررنگ و بافت متخلخل آن محبوبیت دارد. همچنین تاریخچه ای دارد که از اعماق هسته زمین شروع شده و اکنون به دور مچ دست شما پیچیده شده است. این برای شروع مکالمه چگونه است؟

اگر به دنبال ظاهری با چند دستبند هستید، سعی کنید 2 یا چند دستبند مهره‌ای سنگی را برای استایلی منحصر به فرد با هم ترکیب کنید.لازم نیست که همه ی دستبندهایی که با هم استفاده می‌کنید مهره ای باشند بلکه می‌توانید دستبند های چرمی، زنجیری، لنگری را به خوبی با دستبند های مهره ای ست کنید.

دستبند مهره ای مردانه

دستبند مردانه با طرح لنگر

دستبند های مردانه با طرح لنگر شعار”یک اندارگزه برای همه” را دوباره زنده کرد. این دستبند از یک بند یا یک نوار چرمی دولایه ساخته شده است که در انتها یک گره ی تنظیم سایز دارد.با تکان دادن این گره میتوانید طول و اندازه ی دستبند را تغییر دهید.هنگامی که اندازه مناسب را پیدا کردید، لنگر را از سوراخ عبور دهید و آماده ی شنیدن تعریف ها از استایل‌تان شوید.

این نوع دستبند نام خود را از بست فلزی که به شکل لنگراست، گرفته . همچنین به آن دستبند قلاب ماهی نیز می گویند. در حالی که دستبندهای دریایی ریشه در نمادگرایی دارند – لنگر نمادی از زمین است .دستبند های لنگری به اندازه کافی معمولی هستند که آنرا با شلوار جین، شلوارک و کت و شلوار تابستانی مورد علاقه خود ست کنید.

دستبند لنگر مردانه

دستبند چرم مردانه

دستبندها کامل نیستند اما مطمئنا باعث بهتر به نظر رسیدن ظاهر و استایل شما می‌شوند. اما گاهی اوقات آزاردهنده میشوند مثلا زمانی که دارید تایپ می‌کنید و مهره ها مچ دست‌تان را اذیت میکند یا هنگامی که بافت مورد علاقه‌تان را میپوشید اما لنگر دستبندتان بافت را نخ کش میکند…

اینجاست که دستبندهای چرمی مردانه وارد عمل می‌شوند. چرم نرم و منعطف که روی مچ دست شما قرار می‌گیرد و پوشیدن آن را راحت می‌کند، مهم نیست که روزی چند بار بافت می‌پوشید و در می‌آورید یا چند ایمیل برای تشکر تایپ می‌کنید.

اما تصور نکنید که دستبند های چرمی فقط مناسب کمپ های تابستانی و مراسمات غیر رسمی هستند بلکه ما طرح هایی داریم که بع راحتی با کت و شلوار های شیک و کراوات ، ست می‌شوند.

در حالی که دستبندهای چرمی به خودی خود عالی به نظر می رسند، یکی از آنها را با دستبندهای سنگی برای استایل بعدی تان امتحان کنید. افزودن دستبند از جنس دیگر، چیزی است که به متمایز کردن ظاهر شما کمک می کند. فقط به یاد داشته باشید که رنگ چرم را با هر چرم دیگری که به تن دارید مطابقت دهید – کفش، کمربند، بند ساعت و غیره. و درست مانند سایر محصولات چرمی، دستبند چرمی خود را دور از آب اضافی نگه دارید – که شامل عرق نیز می شود.

دستبند کارتیه و چرم

دستبندهای مردانه بدون قفل (دستبند کاف)

اگر به دنبال به روز کردن مچ دست خود با دستبندهایی هستید که وزن کمی دارد اما همچنان فوق العاده آراسته به نظر برسد، هیچ گزینه ای بهتر از یک دستبند مردانه ی بدون قفل وجود ندارد. و اگر دستبند خود را حکاکی کنید، در نهایت یک دستبند واقعی و بی نظیر برای بازگویی داستان خود خواهید داشت.

دستبندهای بدون قفل طوری طراحی شده اند که بدون قفل شدن به دور مچ دست شما بپیچند و می توانند برای سایز شدن اندکی هم تنظیم شوند. توجه کنید که خم شدن بیش از حد فلز می تواند باعث ضعیف شدن و شکستن آن شود.

دستبند های بدون قفل، برخلاف دستبتد های مهره ای و استیل دور مچ شما نمی‌چرخند و تکان نمیخورند. این نوع دستبند وقتی که روی استخوان مچ قرار میگیرد به تناسب مچتان تنظیم میشود و بدون نیشگون گرفتن گوشت دستتان پوشیده و درآورده می‌ شود.

بخش چالش بر انگیز این نوع دستبند ها ست کردن آنها با دستبنهای استیل و فلزی و ساعت است. که باید به هم بیایند.یکی از مزیت های این نوع دستبند طراحی تمیز و زیبای آن است که به راحتی با دستبند های مهره ای و چرمی ست می‌شوند.

دستبند مردانه بدون قفل (دستبند کاف)

دستبند پاراکورد مردانه

تصور کنید همه چیز خوب است. خورشید می درخشد. پرندگان آواز می خوانند… و سپس بووووم، شما توسط گروهی از زامبی ها مورد حمله قرار می گیرید. شما به دنبال نیزه به اطراف نگاه می کنید، اما چه کسی با نیزه راه می رود؟ دستبند پاراکورد خود را باز می‌کنید، و با آن یک تله می‌ سازید و سالم فرار می‌کنید. و شما فکر می کنید که دستبند پاراکورد شما فقط برای ظاهر جذابتان است.

سایر کار هایی که می‌توانید برا حفظ جانتان با دستبندهای پاراکورد انجام دهید:

وسایل را ببندید

• یک پناهگاه درست کنید
• برای نخ ماهیگیری یا بخیه استفاده کنید
• برای ترمیم لباس استفاده کنید
• آتل درست کنید
• از آن به عنوان شریان بند استفاده کنید
با این نوع دستبند می‌شود بشریت را نجات داد.
همانطور که می بینید، دستبندهای پاراکورد چیزی فراتر از اکسسوری های مد هستند. طناب چتر نجات در اصل توسط سربازان در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. آنها متوجه شدند که این طناب قوی و نازک برای چیزی بیشتر از بیرون پریدن از هواپیما مفید است و ما خوشحالیم که این را متوجه شدند … اگرچه نمی دانیم که آیا اکسسوری های شیک در صدر فهرست آنها قرار داشت یا خیر.

این روزها می توانید دستبندهایی تهیه کنید که ظاهری شبیه به پاراکورد دارند اما در واقع از پلی استر ساخته شده اند. گول نخورید… دستبندهای پاراکورد واقعی از نایلون بادوام ساخته شده اند. اگر به دنبال یک دستبند واقعی برای بقا هستید، دستبندهای مردانه پاراکورد را که دارای خرجکار مانند قطب نما، آتش زنه و سوت هستند، را در نظر بگیرید.

دستبند پاراکورد مردانه
admin
ارسال دیدگاه