دستبند سنگی با اسم خودتان

دستبند-سنگی-منظومه-ی-شمسی

دستبند سنگی با اسم خودتان

دستبند سنگی با اسم خودتان می تواند بهترین ایده برای خرید یک دستبند منحصر بفرد باشد. به طور کلی دستبند های سنگی به دلیل زیبایی و طراحی خاص آنها می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای هر جنسیتی باشد و مورد تایید اکثر سلیقه ها است.

دستبند-سنگی
اگر قصد خرید هدیه برای عزیزانتان را در مناسبت های مختلف دارید ما این نوع دستبند ها با انواع سنگ های تزیینی و قیمت مناسب را از سایت زر طلا به شما پیشنهاد می کنیم. امروزه فروشگاه های زیادی به صورت آنلاین و حضوری هستند که این دستبند های سنگی را هم به صورت آماده برای فروش دارند و هم سفارشات طراحی های خاص شما را قبول می کنند و در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به شما تحویل می دهند. پلاک دستنبدها می تواند از جنس های مختلف استیل، نقره و یا طلا درست شود که این موضوع بر قیمت آنها نیز تاثیر گذار است.

دستنبد سنگی با انواع خرجکار

دستنبد سنگی با انواع خرجکار می تواند بهترین گزینه برای تنوع دادن به یک دستبند باشد. شما می توانید خرجکار های مدنظر خودتان را با توجه به مناسبتی که دستبند را تهیه می کنید انتخاب کنید و طرح دستبند خود را خاص تر جلوه دهید؛ مثلا به مناسبت شب یلدا فروشگاه های فروش انواع دستبند، دستبندهای سنگی خود را با خرجکار طرح انار یا هندوانه ارائه می کنند که مورد استقبال بسیاری از افراد نیز قرار می گیرد یا مثلا در روز عشق دستنبد سنگی با انواع خرجکار به شکل قلب به فروش می رسد که می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای هدیه دادن باشد و برای فرد همیشه تداعی کننده ی یک احساس خاص دو طرفه باشد.
دستبند-با-خرجکار
البته به طور عادی نیز دستنبد های سنگی با طرح های مختلف خرجکار مثل طرح پروانه یا سمبل های ماه تولد و … طراحی می شوند که افراد با توجه به سلیقه ی خود می توانند اقدام به خرید آنها از سایت زر طلا بکنند.

انواع طرح های دستبند سنگی

دستبند های سنگی که اغلب به طور دست ساز ساخته می شوند می توانند تنوع بالایی در جنس و رنگ سنگ و مهره داشته باشند. البته طرح هایی نیز که برای جلوه ی بیشتر به دستبند بر روی آن گذاشته می شود می توانند از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد. از انواع طرح های دستبند سنگی می توان گفت خیلی از عشاق خوش ذوق این دستبند ها را به صورت ست با طرح تلفیقی اسم هر دوی آنها سفارش می دهند که می تواند بسیار زیبا جلوه کند یا مثلا افرادی که قصد تهیه هدیه تولد را دارند سراغ این دستبند ها با سمبل های مخصوص ماه تولد می روند تا یک هدیه مناسبتی خاص تهیه کرده باشند. بر روی این دستبند ها از طرح های مختلف حیوانات، نماد های معنادار مثل مرغ آمین، گل ها و بسیاری از طرح های دیگر موجود در طبیعت استفاده می کنند تا بتوانند نظر بیشتر مردم را به این دست سازه ها جلب کنند و فروش خوبی داشته باشند.

دستنبد سنگی دخترانه

دستبند های سنگی که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد می تواند مناسب هم پسران و هم دختران باشد اما دستنبد سنگی دخترانه را اکثرا در رنگ های شاد دخترانه و طرح هایی که ظرافت خاصی دارند مشاهده می کنیم. دختر ها در خرید دستبند اکثرا به سمت دستبند هایی جذب می شوند که دارای رنگ های مختلف باشد و طرح آن نیز برای آنها معنی به خصوصی داشته باشد. پس فروشندگان زر طلا نیز با علم به این موضوع اقدام به ساخت دستبند های رنگی با طرح های طبیعت، شخصیت های کارتونی محبوب و یا طرح هایی که حس می کنند مورد تایید دختران باشد می کنند.
دستبند

قیمت دستبند سنگی

قیمت دستبند سنگی می تواند با توجه به سنگی که در آن استفاده شده است و یا طرحی که بر روی آن زده شده است متفاوت باشد. بعضی افراد در ساخت دستبند سنگی از سنگ ها عقیق استفاده می کنند که از قیمت بالاتری برخوردار است. البته یکی از تاثیر گذار ترین عوامل تفاوت قیمت دستبند سنگی جنس طرح روی دستبند است. جنس طرح ها می تواند از استیل، نقره و یا طلا باشد که قیمت هرکدام به نسبت دیگری متفاوت خواهد بود اما به طور کلی دستبند سنگی در سایت زر طلا دارای قیمت مناسبی است که می تواند در عین زیبایی و ماندگاری بهترین هدیه برای عزیزان شما به شمار آید.
admin
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه