با دستبند سنگ و طلای مردانه، زیبایی را به دست بیاورید.

دستبند سنگ و طلا مردانه
دستبند سنگ و طلای مردانه

دستبند سنگ و طلای مردانه :

امروزه شاهد افزایش گرایش افراد به زیور آلات مدرن خصوصا در بین مردان هستیم و این موضوع نشان دهنده ی تمایل روز افزون مردان به شیک پوشی و ظاهر شدن در استایلی منحصر به فرد است. این امر موجب شده تا تولید محصولات این چنینی روند رو به رشدی داشته باشد. از این بین دستبند های مردانه طرفدارانی بسیاری در میان آقایان به دست آورده اند؛ بنابر این تولید دستبندی زیبا و در عین حال با کیفیت، مسئله ی حائز اهمیتی است. پیشنهاد گالری زرطلا در خصوص حل این مسئله، دستبند سنگ و طلای مردانه است.


این دستبند ها در اندازه ها و طرح های مختلفی ساخته میشوند؛ که از این میان میتوان به طرح هایی از قبیل نوشته های فارسی یا لاتین، اسم، ماه تولد و یا نشانه هایی با مفهوم ارزشمند برای افراد اشاره کرد. حتی این امکان وجود دارد که طرح های مورد نظر خود را برای گالری زرطلا بفرستید تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود.


برای سفارش دستبند سنگ و طلای مردانه به صورت سفارشی و یا انتخابی از بین طرح های سایت گالری زرطلا، میتوانید به صورت آنلاین سفارش دهید. تا طی ۲ الی ۴ روز ساخته و برای شما ارسال شود.

دستبند چرم و طلای اسم مردانه

دستبند سنگ و طلای اسم مردانه :

یکی از طرح هایی که اغلب مورد توجه خریداران خوش سلیقه است‌، درج نام بر روی دستبند است.


داشتن دستبندی که مختص نام شماست و تنها به خود شما تعلق دارد، در کنار طراحی زیبای این دستبند ها باعث شده دستبند سنگ و طلای اسم مردانه جلوه ای بی نظیر برای شما به ارمغان بیاورد. جالب است بدانید استفاده از طلای ۱۸ عیار و سنگ های زینتی، در کنار چرم دو لایه علاوه بر ایجاد جذابیت، به سلامت شما نیز کمک میکند. کیفیت بالای طلای مورد استفاده در ساخت، استفاده از سنگ هایی با خواص درمانی در کنار به کارگیری چرم طبیعی دست دوز که به دلیل مرغوبیت، ضد حساسیت است و هیچ گونه مشکل پوستی برای فرد ایجاد نمیکند، باعث شده دستبند های گالری زرطلا جایگاه ویژه ای در بین مشتریان پیدا کند.


پلاک های مندرج بر دستبند ها میتوانند عناوین مختلفی من جمله نام های خداوند، علامت یا نشانه ای خاص و یا اسم شخص باشد‌. این یکی از مهم ترین عواملی است که دستبند سنگ و طلای اسم مردانه و نیز زنانه را به هدیه ای به یاد ماندنی برای عزیزان شما تبدیل میکند. با دستبند های گالری زرطلا، خاطرات شیرین خود را علاوه بر حافظه، بر دستهایتان حک کنید.

انواع مدل های دستبند سنگ و طلای مردانه

انواع مدل های دستبند سنگ و طلا مردانه :

برای اطلاع از انواع مدل های دستبند سنگ و طلا مردانه، میتوانید به سایت و یا اینستاگرام گالری زر نگار مراجعه کنید و از بین مدل های متنوع، دستبندی باب سلیقه ی خود انتخاب کنید. در صورتی باز هم موفق به پیدا کردن دستبند مطلوب خود نشدید، نگران نباشید.

این گالری دست مشتریان را در انتخاب باز میگذارد به طوری که شما میتوانید هر طرح و مدلی را که مد نظر دارید، با طراحان مجرب و حرفه ای ما به اشتراک بگذارید و پس از ثبت سفارش به صورت اینترنتی یا تلفنی، دستبند خود را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.


محصولات خاص برای افراد خاص طراحی میشوند. برای شمایی که متفاوت می اندیشید. از انتخاب خود مطمئن باشید. گالری زرطلا این اطمینان را نه تنها به سخن بلکه در عرصه عمل به شما میبخشد. این گالری بند های چرمی انواع مدل های دستبند سنگ و طلا مردانه را به شکل تضمینی و با گارانتی۱ ساله به شما عرضه میکند تا آرامش خاطر مشتریان خود را به طور کامل به دست بیاورد.


کیفیت، زیبایی، کارآمدی، دوام بالا، آبکاری و پرداخت ظریف، ضخامت مناسب پلاک و. . . در کنار رضایت شما مشتریان خوش پوش، باعث میشود این گالری همواره در کورس رقابت برای ارائه ی محصولات خوش ساخت باب میل مشتریان باقی بماند. با گالری زرطلا از زیبایی سبقت بگیرید.

admin
ارسال دیدگاه