سفارش پلاک اسم

پلاک اسم

سفارش پلاک اسم به چه صورت انجام می‌شود

داشتن زیورآلات حس زیبایی و زیبا بودن را در همه ما به وجود می‌ آورد چه بسا که این زیبایی بر طبق سلیقه شما باشد. سایت زرطلا اینجاست تا بتواند هر آنچه که در ذهنتان است را در واقعیت برای شما به وجود آورد تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید. ممکن است پلاک طلاهای موجود در بازار با آنچه که باب سلیقه خودتان است کمی تفاوت داشته باشد اما نگران نباشید سایت زرطلا برای دریافت انواع سفارشات آماده به خدمت است؛ به یاد داشته باشید که سفارش پلاک اسم می‌توان حس منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.
امروزه ساخت طلا و جواهر به دو صورت قابل انجام است؛
انتخاب مدل ساخت طلا خیلی بستگی به ارزش و پیچیدگی طرح شما دارد.
aks

طراحی و ساخت طلا با دست

طراحی طلا با دست از قدیم الایام تا به الان از هنرهای ساخت و تولید زیورآلات به حساب می‌ آید. در کل اگر بخواهیم در نظر بگیریم، هر محصولی برای ساخت ابتدا باید وارد مرحله طراحی شود که این طرح توسط فردی طراح و خلاق که ایده های متفاوتی دارد طراحی خواهد شد؛ البته خود شما هم می‌توانید طرح سفارشتان را طراحی کنید.

طراحی و ساخت طلا با کامپیوتر

علاوه بر طراحی با دست یا روش کلاسیک، طراحی با کامپیوتر امروزه کار طراحی برای زیورآلات را راحت تر کرده که این پیشرفت چند سالی است وارد کشور ایران شده است. در این روش، طرح ها با استفاده از نرم افزارهای طراحی 3 بعدی طراحی می‌شوند و توسط پرینترهای 3 بعدی چاپ شده و وارد مرحله ساخت مدل سفارش پلاک اسم می‌شود؛ سرانجام در بخش ریخته گری ساخت مدل مورد نظر به پایان می‌رسد.

حکاکی اسم یا هر نوشته ای روی پلاک طلا

هر اسم یا نوشته و یا حتی طرحی که مدنظرتان است را می‌توانید به سایت زرطلا سفارش دهید ؛ مثلا تاریخ خاصی که مد نظرتان است، اسم، طرح و یا هر چیز دیگری. برخی افراد حتی برای کسانی که ارزش زیادی قائلند برای دادن هدیه، از سفارش پلاک اسم بهره مند می‌شوند زیرا این می‌تواند برای فرد مقابل بسیار ارزشمند باشد و هیچ وقت آن را فراموش نکند.
ما سیستمی طراحی کردیم برای سفارش ساخت پلاک اسم طلا یا نقره که بسیار کار را راحت کرده است. دیگر لازم نیست از طرح های آماده سفارش دهید، بلکه حق شماست که طرح خاص خود را داشته باشید و با تمامی طرح های داخل بازار متفاوت باشد .

مراحل ساخت سفارش پلاک طلا

طراحی اسم یا نوشته شما در سفارش پلاک اسم

ابتدا طرح نوشته ای که در نظر دارید را برای ما توصیف می‌‌کنید یا حتی می‌‌توانیدآن را در کاغذی کشیده و برای ما ارسال کنید؛ سپس طراح آن را طراحی کرده و هر المانی که لازم باشد را روی کار می‌ آورد تا دقیقا به همان طرحی که خواستید تبدیل شود. اگر از طرح به پایان رسیده منصرف شده اید و خواستید آن را تغییر دهید بعد از اینکه نمونه طرح برایتان ارسال گردید می‌توانید طرح جدید را برای ما ارسال کنید. طراحی اسم یا نوشته شما

انتخاب مدل دستبند یا زنجیر گردنبند در سفارش پلاک اسم

بعد از اینکه طرح مورد نظر را انتخاب و تایید کردید به مرحله بعدی یعنی انتخاب مدل گردنبند و یا حلقۀ دستبند است که برای پلاک شما در نظر گرفته می‌شود. برای انتخاب دستبند می‌توانید خودتان آن را از جای دیگر خرید کنید و یا از سایت زرطلا مدل آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب مدل، مرحله طراحی سفارشی که داده بودید شروع می‌شود که آن می‌تواند یا اسم یا طرح مورد نظر شما باشد.. بعد از اتمام طراحی، نمونه ها را برایتان ارسال کرده تا بتوانید طرحی که خود انتخاب کرده اید را تایید کنید زیرا ممکن است نوشته باب پسند شما نباشد و بخواهید آن را تغییر دهید به همین دلیل در این مرحله امکان ویرایش وجود دارد.
عکس پلاک

تحویل سفارش با قیمت مناسب

در صورتی که از قیمت پلاک ها در بازار رضایت کافی ندارید و یا طرح مورد نظر خود را پیدا نکردید می‌توانید به سفارش پلاک اسم طلا روی بیاورید؛ زیرا در این روش می‌توانید باتوجه به بودجه خود طلا سفارش دهید و همان طرحی که دوست دارید، تحویل بگیرید. به عنوان نمونه می‌توانید از ضخامت طلا کم کرده و یا سنگ های روی پلاک را تغییر دهید.

قیمت سفارش پلاک اسم به چه صورت است

هزینه و ارزش سفارش مورد نظر شما به فاکتورهای زیر بسته است؛

admin
ارسال دیدگاه