نحوه محاسبه قیمت پلاک طلا اسم

محاسبه قیمت و نحوه ساخت پلاک اسم طلا

نحوه محاسبه قیمت و زمان ساخت پلاک اسم طلا

ساخت پلاک اسم طلا به عنوان یکی از جواهرات خاص و ارزشمند اهمیت دارد که می ‌تواند برای استفاده شخصی یا هدیه دادن گزینه مناسب باشد. بسیاری از افراد از اینکه پلاک اسم خود را هدیه بگیرند، بسیار استقبال می‌ کنند.

ضمن اینکه چنین پلاک هایی با توجه به جنس ساختی که دارند، از ماندگاری همیشگی نیز برخوردار هستند. بنابراین می توانند یک یادگاری ارزشمند برای افراد باشند. ضمن اینکه حس نوستالژیک بسیار خوبی نیز با خود به همراه دارند.

پلاک های اسم اماده ی ارسال

بیشتر افراد درباره قیمت ساخت پلاک اسم طلا سوال می پرسند. همچنین تمایل دارند اطلاعات لازم را درباره بازه زمانی ساخت این نوع پلاک به دست بیاورند. به طور کلی محاسبه قیمت ساخت پلاک اسم طبق فرمول انجام می شود. برای محاسبه قیمت باید از فرمول زیر استفاده کنیم:

وزن پلاک* نرخ روز قیمت طلا

پلاک های اسم می توانند در طرح گردنبندی، انگشتری یا دستبندی عرضه شوند. هر کدام از این طرح ها از زیبایی قابل توجه برخوردار هستند. این پلاک ها در طلای 18 عیار ساخته می شوند و دارای طرح های خاصی هستند. مشتریان می توانند طرح های اسمی پلاک را به شکل سلیقه ای و بر مبنای علاقه انتخاب کنند.

طراحی پلاک های اسمی با نام مشتریان یکی از مهم ترین خدماتی است که شرکت زرطلا به مشتری ارائه می کند. البته برای طراحی این نوع پلاک ها از اشکال ها و ایده های بسیار خلاقانه کمک گرفته می شود.

کمترین قیمت در نظر گرفته شده برای ساخت پلاک، 3 میلیون تومان است. در واقع شرکت زرطلا به دوام و استحکام پلاک ها اهمیت بسیاری می دهد.

پلاک اسم منصوره

اجرت ساخت چگونه محاسبه می شود؟

اجرت کارهای سفارشی تا 3 گرم میانگین 500 تومن؛ و سفارش های بالاتر از 3 گرم بسته به وزن، به مراتب افزایش می یابد.

اجرت حکاکی نیز بصورت جداگانه از 50 تا 150 هزار تومان ؛ در یافت خواهد شد.

پلاک اسم حروف Z و M

طبیعتاً هر چه پلاک با ظریف کاری و دقت بیشتری همراه باشد، به همان نسبت بازه زمانی ساخت نیز طولانی تر خواهد شد. 

نکته بسیار مهم اینکه برای قیمت ساخت پلاک اسم فاکتور رسمی ارائه می شود که همه چیز در فاکتور بصورت شفاف بیان شده.

عیار پلاک های اسم چیست؟

معمولی ترین و رایج ترین معیار برای ساخت طلا به ویژه پلاک های اسم، عیار ۱۸ می باشد. پشت پلاک های اسم طلا عدد 750 که نشان دهنده 18 عیار بودن طلاست درج میشود.

ساخت پلاک اسم طلا از چه قیمتی شروع می شود؟

همان طور که می دانید دوام و استحکام پلاک اسم طلا از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. بنابراین ما برای ساخت پلاک اسم طلا وزن حدود 0.8 گرم را در نظر می گیریم. این وزن با قیمت حدود 3.5 میلیون تومان شروع می شود.

پلاک اسم کمتر از وزن 1 گرم بسیار ظریف و شکننده می ‌باشد. بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده و ساخت نخواهد بود. بنابراین زرطلا ابتدا توصیه میکند که به هیچ عنوان پلاک های نازک سفارش ندهد اما در صورت توجه نکردن به توصیه های پشتیبان و اقدام برای ساخت پلاک های نازک، زرطلا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شکستن و یا خم شدن این پلاک ها ندارد.

پلاک اسم وحید2

آیا طرح اسم من را نیز می توانید بسازید؟

بله. خوشبختانه شرکت زرطلا امکان ساخت پلاک اسم طلا را در طرح های گوناگون و اسامی مختلف فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید پلاک اسم را با نام خود و طرح جذاب در شرکت زر طلا سفارش دهید.

طراحی اسم ویدا

شرکت زرطلا شرایطی را به وجود می آورد که امکان به کارگیری هر نوع ایده، سلیقه و خلاقیت در ساخت پلاک اسم طلا برای مشتریان فراهم باشد.

شما می توانید برای ساخت این نوع پلاک ها بسیار اختصاصی و سلیقه ای عمل کنید. خوشبختانه در این مجموعه طراحان بسیار خلاق و حرفه ای مشغول به کار هستند و می توانند هر نوع طرح خواستی را بر روی پلاک های اسم پیاده سازی کنند.

با مراجعه به لینک طرح های موجود در شرکت زرطلا، پی به خلاقیت و توانایی طراحان ارشد این مجموعه می برید. همچنین سفارش پلاک اسم طلا را با ذهن بازتری انجام می دهید.

اگر در انتخاب طرح اختصاصی خود دچار تردید هستید یا الگوی مناسبی برای ساخت اسم انتخاب نکرده اید، بهتر است از ایده های پلاک اسم سایت کمک بگیرید. این ایده ها کاملاً جدید و به روز هستند. ضمن اینکه به مرحله اجرا درآمده اند.

شرکت زرطلا در ساخت پلاک اسم طلا و سایر جواهرات از ایده های متنوع کمک می گیرد و متناسب با مد پیش می رود. بنابراین شما با مراجعه به گالری این مجموعه، می توانید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید.

بسیاری از افراد برای خرید ست پلاک اسم طلا، شرکت زرطلا را انتخاب می کنند. در این حالت دو اسم متفاوت با طراحی یکسان ساخته می شوند. همچنین از ایده های مدل قلب برای طراحی اسم کمک گرفته می شود.

این نوع اسم ها با طرح نیمه قلب طراحی می شوند. زمانی که دو اسم کنار هم قرار می گیرند، تکمیل کننده قلب هستند. در مجموعه زرطلا از ایده های رمانتیک و عاشقانه نیز بسیار استقبال می شود.

پلاک اسم الناز و حسن تلفیقی طرح قلب

زمان ساخت و ارسال پلاک اسم طلا

برای ساخت پلاک اسم طلا حداقل ۳ روز و حداکثر یک هفته زمان نیاز داریم. زمان ارسال پلاک های اسم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه می باشد. زمان ارسال سفارش شما نیز با توجه به نوبت و تعداد سفارش ها تعیین می گردد.

ارسال سفارش مشتری به شکل پست پیشتاز و چاپار انجام می شود. در واقع سفارش ها بر مبنای نوع ارسال از هم تفکیک می شوند. زمانی که ارسال سفارش شما انجام شود، یک کد به عنوان کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد.

بسته بندی پلاک های اسم طلا چگونه انجام می شود؟

همان طور که می دانید بسته بندی جواهرات به ویژه جواهراتی که قرار است به عنوان پیشکش، قدردانی و هدیه مورد استفاده قرار بگیرند، اهمیت بسیاری دارد. شرکت زرطلا برای بسته بندی پلاک های اسم از پک های مخصوص شرکت استفاده می ‌کند. این بسته بندی با جعبه چوبی یا کرافت رنگی انجام می شوند و زیبایی منحصر به فردی دارند. ضمن اینکه به همراه بسته بندی فاکتور رسمی نیز برای مشتری ارسال خواهد شد.

ما از پلاک های اسم طلا قبل از ارسال عکس می گیریم و مشتریان خود را در جریان کلیه مراحل ارسال سفارش از ابتدا تا انتها قرار می دهیم. تمام این موارد برای راحتی و اطمینان مشتری مد نظر قرار می‌ گیرد. در واقع با آگاه کردن مشتری از وضعیت ارسال سفارش، امکان پیگیری را برای آن ها فراهم می کنیم و آن ها را از روال قانونی ارسال سفارش مطمئن خواهیم کرد.

admin
ارسال دیدگاه