پلاک اسم ترکیبی چیست؟

پلاک اسم ترکیبی

پلاک اسم ترکیبی چیست؟

پلاک اسم ترکیبی یکی از خاص ‌ترین زیورآلات است که خانم ها به استفاده از آن علاقه دارند. در واقع پلاک اسم بهترین هدیه به زوج ‌های عاشق است که می ‌توان آن را با طلا، نقره و … در قالب گردنبند، دستبند، گوشواره، پابند و … سفارش داد. پلاک اسم برای بانوان یک سوپرایز به یادماندنی از سوی آقایان محسوب می ‌شود. اگر می‌ خواهید همسرتان را شگفت زده کنید؛ سفارش پلاک اسم ترکیبی بهترین گزینه می باشد.

پلاک اسم ترکیبی فارسی

پلاک اسم ترکیبی فارسی جز جدیدترین و پرطرفدارترین زیورآلات می باشد. شما اکنون می ‌توانید هر مدل پلاک اسم فارسی را از سوی گالری زرطلا سفارش دهید. هر مدل و طرحی که در ذهن دارید؛ به صورت ترکیب دو اسمی با طلا، نقره و … و از سوی این گالری خلق خواهد شد. البته در حال حاضر صدها نمونه پلاک اسم ترکیبی فارسی در گالری زرطلا وجود دارد که بسته به سلیقه ‌ی خود می‌ توانید آن را خریداری کنید.
10

پلاک اسم ترکیبی انگلیسی

پلاک اسم ترکیبی انگلیسی هم به نوبه‌ی خودش طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افراد در حین انتخاب پلاک اسم ترکیبی انگلیسی و یا فارسی دچار تردید می ‌شوند چرا که هر دو مدل نوشتاری، زیبایی خاص خودش را دارد. پلاک اسم انگلیسی با طرح‌ های مینیمال و یا طرح های نسبتا پیچیده بسیار شیک و مدرن است. از سویی هم پلاک اسم فارسی بسیار چشمگیر بوده و سریعا مخاطب را به خود جذب می‌ کند.

اگر در انتخاب زبان نوشتاری اسم ترکیبی به شک افتاده اید پس پیشنهاد می ‌کنیم که در ادامه مدل ‌های مختلف پلاک اسم ترکیبی را مشاهده کنید.

1103
2007

پلاک اسم ترکیبی طلا، کادویی لاکچری و زیبا

اگر می ‌خواهید به همسر و یا دوست خود یک کادو لاکچری و شیک هدیه بدهید؛ به نظر ما پلاک اسم از جنس طلا می ‌تواند بهترین گزینه برای شما خوش سلیقه‌ ها باشد. پلاک اسم ترکیبی طلا، یک هدیه ویژه برای روز تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی و … است. پلاکی با دو اسم درهم تنیده ی زیبا و جذاب، نشان عشق ابدی زوجین است. اگر می ‌خواهید علاقه‌ی خود را به معشوقتان نشان دهید؛ پس برای ساخت پلاک اسمی، نام زیبای خود و دلبندتان را به جواهرسازان گالری زرطلا اعلام کنید و آن را پس از مدت کوتاهی طبق سلیقه و مدل درخواستی خود تحویل بگیرید.

پلاک اسم ترکیبی هدیه ای خاص و منحصر به فرد

بعضی از آقایان برای کادو تولد همسر خود به سراغ لوازم و هدیه‌ های تکراری می روند. به طور مثال هر بار پوشاک، گوشی موبایل و یا حتی پول نقد را برای هدیه انتخاب می‌ کنند. اما چیزی که واقعا ماندگار می‌ شود؛ پلاک اسم ترکیبی است. این هدیه زیبا، خاص و لاکچری است؛ همچنین ارزش بالایی داشته و جز دارایی همسرتان محسوب می‌ شود.

1164

پلاک اسم ترکیبی نقره

پلاک اسم نقره زیبایی خاص خودش را دارد. به نظر ما اگر بودجه ی مناسبی برای خرید پلاک اسم طلا ندارید؛ می ‌توانید به سراغ نوع نقره آن بروید و باز هم همسر خود را با هدیه ی خود سوپرایز کنید. حتی می ‌توانید پلاک اسم ترکیبی طلا و یا نقره را به صورت دستبند چرم، گردن آویز چرم و… سفارش دهید.
دستبند چرم و پلاک اسم

پلاک چند اسمی

اگر می ‌خواهید نام زیبای تمامی اعضای خانواده تان را در یک پلاک با هم ترکیب کنید و آن را برای خود و بقیه سفارش دهید؛ پس باید به طرح و مدلی که قرار است ساخته شود؛ دقت کنید. ترکیب چند اسم با یکدیگر در صورتی بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد که توسط فردی حرفه ای انجام شود؛ و از پس هر جواهرسازی برنخواهد آمد.

اما گالری زرطلا می‌ تواند زیباترین و خاص ‌ترین پلاک چند اسمی را برای شما طراحی کند. بعضی از مادران و پدران خوش سلیقه به این پلاک ‌ها بسیار علاقه دارند. به طور مثال مادران زیادی هستند که پلاکی حاوی نام خود، همسر و فرزند خود را سفارش می‌ دهند و تا ابد در گردن خود آویزان می ‌کنند.

پلاک اسم ترکیبی فائزه-مرسانا-میران

سفارش پلاک اسم ترکیبی

در هنگام سفارش پلاک اسم ترکیبی باید به گرم پلاک و ظرافت مدل انتخابی توجه کرد. اگر طراح حرفه ای نباشد؛ نمی‌ تواند طرح مورد نظر شما را با گرم مناسب طلا و یا نقره و همچنین در کمال ظرافت و زیبایی خلق کند. در واقع یک جواهر ساز و طراح حرفه ای قادر است که دو یا چندین اسم را به شکلی ترکیب کند که علاوه بر زیبایی و جذابیت، در وزن و ابعاد مناسبی قرار بگیرد. اکنون اگر شما می ‌خواهید با پلاک اسم ترکیبی طلا و یا نقره دلبند خود را سوپرایز کنید؛ پس روی گالری زرطلا حساب کنید.
admin
ارسال دیدگاه