پلاک اسم زهرا یکی از زیورآلات محبوب

انواع پلاک اسم زهرا

پلاک اسم زهرا به عنوان یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین محصولات در گروه زیورآلات معرفی می شود، که هر ساله تعداد زیادی از این محصول با جنس های متفاوت، مدل های متنوع و نوع نگارش گسترده به بازار برای عرضه به عموم انتقال پیدا میکند.

در این مقاله می خواهیم در زمینه ی جنس های در بردارنده و انواع مدل های پلاک اسم زهرا اطلاعات جامعی را عرضه نماییم تا در زمان خرید هر فرد بتواند بهترین و زیباترین نوع مد نظر را خریداری نماید و به عنوان هدیه به دیگران تقدیم کند.

برای مشاهده نمونه کار آماده از پلاک اسم زهرا روی لینک کلیک کنید.

گردنبند اسم زهرا با حروف جدا لاتین

پلاک اسم زهرا : از زیورآلات محبوب

طبق اطلاعات گزارش شده از شرکت ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران نام زهرا به عنوان یکی از نام های پر مخاطب در بین عموم شناخته می شود، به همین دلیل این نام بر روی بسیاری از بانوان ایرانی گذارده شده است.

طلا، نقره و دیگر جنس های زیورآلات از محبوب ترین وسایلی هستند که بانوان به آن گرایش دارند و هر ساله مبلغ بی شماری را صرف خرید این محصولات می نمایند. پلاک اسم زهرا به عنوان یکی از زیورآلات محبوب در جنس ها و رنگبندی های متفاوت در بازار فروش وجود دارد.

پلاک اسم زهرا لاتین با پروانه

انواع مدل های پلاک اسم زهرا فارسی

پلاک اسم زهرا می تواند در انواع مختلف با جنس های متفاوت و رنگبندی های زیادی در بازار موجود باشد. در زمینه تفاوت این محصولات می توانیم در پله ی اول به نوع نگارش و فونت اشاره کنیم.

فونت های متفاوتی در زبان فارسی برای نگارش وجود دارد که هر فرد باتوجه به سلیقه ی شخصی می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند، امروزه با تغییر روش های زندگی تغییر را در تولید این محصولات نیز مشاهده خواهیم کرد.

با دستکاری بر روی فونت های فارسی و ایجاد فونت های جدید تولیدکنندگان پلاک اسم زهرا تنوع این محصول را در بازار افزایش داده اند.

فونت اماده زهرا فارسی 1
فونت اماده زهرا فارسی

انواع مدل های پلاک اسم زهرا انگلیسی

همان طور که در زبان فارسی نگارش های متفاوت و فونت های مختلفی وجود دارد در زبان انگلیسی نیز این تفاوت ها را مشاهده خواهیم نمود. به دلیل نوع نگارش زبان انگلیسی گاهی برای نمایش بهتر از فونت های ساده تر و قابل خواندن استفاده میکنند.

بسته به سلیقه ی فردی که می خواهید این محصول را به عنوان هدیه به آن تقدیم کنید و یا بسته به علایق و انتخاب شخصی خودتان می توانید از انواع این فونت ها که به دو دسته ی تزئینی و غیر تزئینی تقسیم بندی می شود خریداری نمایید و از استفاده ی آن در هر زمان و مکانی لذت ببرید و فرایض شخصی خود را با انجام عمل هدیه دادن نشان دهید.

فونت لاتین اسم زهرا
اسم زهرا لاتین 3

سفارش و خرید پلاک اسم زهرا

انواع پلاک اسم تک از جمله پلاک اسم زهرا، اگر از جنس نقره باشد مبلغ 400 تومان می باشد، اگر از جنس طلا باید از 3.5 میلیون شروع ساخت خواهد بود.

برای مشاهد ه طراحی اختصاصی اسم زهرا، دبا ما در چت آنلاین در تماس باشید. مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوال شما خواهند بود.

برای مشاهده نمونه کار آماده از پلاک اسم زهرا روی لینک کلیک کنید.

admin
ارسال دیدگاه