یک استایل شیک و امروزی ?? با گردنبند اسم مردانه

گردنبند اسم طلا

استایل جدید و اهمیت گردنبند سنگی و اسم مردانه

جوانان امروزی، ظاهر خود را مطابق با مد روز تغییر داده و دنبال رو استایل های مدرن و جدید هستند، آنها برای داشتن چنین استایلی به سراغ لباس ها و اکسسوری های خاص رفته و با وجود آنها سعی در ایجاد یک پوشش و استایل امروزی دارند؛ اما یکی از اکسسوری هایی که به آقایان در داشتن این استایل کمک کرده و آنها را تبدیل به یک فرد جذاب و شیک در نظر دیگران خواهد کرد، گردنبند سنگی است که در طرح های مختلف همچون گردنبند اسم مردانه موجود خواهد بود.

گردنبند اسم مردانه مدل سنگی، یکی از زیباترین و متمایزترین گردنبندهایی است که از سوی آقایان خوش سلیقه و خوش پوش انتخاب شده و یک استایل جدید و دلخواه را برای آنها به ارمغان خواهد آورد؛ این گردنبند از سنگ های مختلف از جمله سنگ های نیمه قیمتی تشکیل یافته و پلاک گردنبند دارای اسامی مردانه خواهد بود.

معمولاً گردنبندهایی که از متریال سنگ برخوردار بوده و ضمناٌ پلاک آنها اسم است، بیشتر از گردنبندهای دیگر محبوبیت داشته و پرفروش تر هستند؛ علاوه براین چنین گردنبندهایی، بیشتر برازنده آقایان بوده و بیشتر مورد پسند و تایید تیپ های جوان خواهند بود.

گردنبند اسم بهنام

سفارش گردنبند اسم مردانه

زرطلا طراح و سازنده انواع پلاک یا طرح مورد نظر شما با فلز های نقره و طلاست. ما می توانیم خود را با سلیقه و بودجه مشتری تطابق دهیم. پلاک های نقره از ضخامت خوبی برخوردارند اما در مورد طلا، کارهای خیلی سبک وزن و پایین 2 تومن رو تضمین و پیشنهاد نمی کنیم و مشتریان عزیز حتی می توانند برای بهبود سفارش گردنبند اسم مردانه از مشاوره رایگان ما نیز برخوردار شوند.

از همه مهمتر اینکه شما مشتریان گرامی می توانید انواع سفارشات خود را از سایت ما به صورت آنلاین انجام داده و برای اینکه از کار ما اطمینان حاصل نمایید؛ می توانید به لیست محصولاتی که در سایت قرار گرفته اند و شرح تمامی آنها ارائه شده است، نگاهی بیندازید؛ با این اوصاف پی به اعتبار و همینطور کار حرفه ای تیم ما خواهید برد و برای سفارش سریع تر گردنبند مورد علاقه خود، انگیزه بیشتری پیدا خواهید کرد.

قیمت گردنبند اسم مردانه طلا

قیمت گردنبند اسم مردانه طلا بر اساس نوع اسامی و همینطور وزن طلای به کار رفته و نرخ طلا مشخص خواهد شد؛ برای مثال اسامی فارسی (در تاریخ اول دی ماه 1400 با طلای یک میلیون و سیصد تومانی) از 2 تا 2.5 گرم برای آقایان تا هر وزنی که مشتری بخواهد و همچنین قیمت گردنبند اسم مردانه طلا هم در این تاریخ  از 3.5 یا 4 تومن شروع می شود.

گردنبند-اسم-علیرضا

اما در ادامه و راجع به گردنبند اسم لازم است بگوییم این گردنبند، یکی از متفاوت ترین انواع گردنبند محسوب می شود که توجهات زیادی را سمت خود معطوف ساخته است، به ویژه گردنبند اسم مردانه که به جایگاه خاصی در بین آقایان دست پیدا کرده و پسران جوان به شدت به آن علاقه و تمایل نشان داده و از این گردنبند در استایل خود استفاده می کنند.

یکی از جذاب ترین انواع این محصول که از ارزش قیمتی بالایی برخوردار می باشد، گردنبند اسم مردانه طلاست که می توان آن را یک هدیه با ارزش به شمار آورد؛ اغلب خانم های جوان، این گردنبند شیک و قیمتی را به شریک عاطفی یا همسر خود و یا عضوی از خانواده شان که همگی برای آنها عزیز هستند، هدیه داده و هدفشان از این کار، خوشحال کردن طرف مقابل می باشد و البته با این کار نشان می دهند که فرد مقابل دارای چه میزان ارزش و اهمیت برای آنهاست.

راهنمای خرید گردنبند اسم مردانه

شما در سایت زرطلا علاوه بر اینکه می توانید سفارشات دلخواه خود را در سریع ترین زمان ثبت کرده و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن نیز تحویل بگیرید، این امکان را هم دارید که از ظریف ترین، زیباترین و متنوع ترین گردنبندها نیز برخوردار گردید؛ در انتها می خواهیم تا چند نکته مهم را برای خرید گردنبند اسم مردانه، یادآور شویم تا با کمک آنها بتوانید خرید بهتری را پشت سر بگذارید :

1. اگر تمایل دارید تا گردنبند شما از نوع گردنبند اسم مردانه مجلسی باشد، بهتر است آن را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید.

2. اگر علاقه به خرید گردنبند اسم مردانه اسپرت دارید، می توانید آن را با رنگ روشن سفارش دهید.

3. گردنبند سنگی اسم مردانه، یکی از منحصر به فردترین گردنبندهایی است که می توانید آن را انتخاب نمایید.

4. در ضمن اگر به دنبال کاهش قیمت گردنبند اسم هستید، می توانید گردنبندهایی که سایز کمتری دارند را سفارش دهید.

برای سفارش گردنبند اسم خود روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم را تکمیل کنید و همچنین برای شخصی سازی طرح های ذهنی خود و هر گونه تغییرات خاص در سفارش بعد از کلیک روی دکمه زیر با زرطلا در واتس اپ در ارتباط باید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنم. 🌹
admin
ارسال دیدگاه