انواع دستبند با سنگ اصل

انواع دستبند با سنگ اصل
انواع دستبند با سنگ اصل

- انواع دستبند با سنگ اصل :

در فرایند تولید انواع دستبند با سنگ اصل در گالری زرطلا، اصالت سنگ از مسائل به شدت قابل توجه است. خصوصا اینکه در دوره ای به سر میبریم که از هر چیز کوچک و بزرگی، مدل غیر اصل و به اصطلاح فیک در بازار موجود است. غافل از اینکه تفاوت میان سنگ های غیر اصل با اصل آن از آنچه که تصور میکنید، بیشتر است.


سنگ های غیر اصل که عموما از مواد شیمیایی مثل پلاستیک، چسب، رنگ و. . . در ابتدا ظاهرا تفاوتی با سنگ اصل ندارند. اما پس از مدتی استفاده دچار کهنگی و رنگ رفتگی میشوند و ظاهر واقعی خود را آشکار میکنند. از ظاهر که بگذریم باید اشاره کرد که سنگ های اصل خواص و ویژگی های بسیاری دارند که در هیچ یک از نمونه های فیک نمیتوانند جایگزینی برای آنها داشته باشند.

برای مثال سنگ های اصل دارای خواص درمانی و انرژی بخشی هستند و نمونه هایی که برای زیور آلات استفاده میشوند حساسیت زا نیستند و با پوست بدن سازگاری دارند. بالعکس سنگ های فیک، اغلب به دلیل داشتن مواد شیمیایی حساسیت زا هستند و با طبیعت پوست انسان سازگاری چندانی ندارند. این عوامل باعث شده عده ی بسیاری به دنبال خرید انواع دستبند با سنگ اصل باشند.

دستبند با سنگ فیروزه اصل

- دستبند با سنگ فیروزه اصل :

یکی از پرکاربردترین سنگ ها در ساخت انواع دستبند با سنگ اصل، فیروزه است. این سنگ آذرین با درجه سختی ۶، میتواند حتی شیشه را ببرد! فیروزه در رنگ های سبز، آبی و سفید موجود است. نیشابور منبع اصلی بهترین و گران ترین سنگ های فیروزه است. این سنگ ها پس از استخراج از معادن، و تراش خوردن، جهت استفاده شدن در داخل کشور و یا صادر شدن به خارج از کشور آماده میشوند.


فیروزه خواص بسیار زیادی دارد که تنها با پوشیدن یک دستبند فیروزه، میتوان به راحتی از بیشتر آنها بهره مند شد! از قبیل این خواص میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تسکین بیماری های روحی و درمان افسردگی


2. کاهش اظطراب و استرس


3. ایجاد شادی و نشاط


4. افزایش اعتماد به نفس و جرات


5. دفع انرژی های منفی و کابوس های شبانه


6. جلوگیری از احساسات منفی مثل غم و کینه

افزون بر این فواید ، بسیاری معتقد اند فیروزه سنگی خوش یمن و مظهر آرامش و محافظت است و میتواند در انسان احساس عشق، محبت ، هنردوستی و گرایش به علم را ایجاد کند.
دستبند با سنگ عقیق اصل

- دستبند با سنگ عقیق اصل :

سنگ عقیق از زیباترین سنگ های زینتی است که از گذشته تا کنون برای ساخت زیور آلات زنانه و مردانه مورد توجه بوده است. این سنگ علاوه بر داشتن ظاهری درخشان و رویایی مختص خود، مانند اغلب سنگ های زینتی فواید زیادی نیز برای سلامت انسان خصوصا از جنبه ی روحی و روانی دارد.


عقیق سنگی مغذی، قوی و با ضخامت کم است که شما را به گونه ای در اتصال با زمین قرار میدهد و به همین دلیل باعث از بین رفتن احساس جدایی، گسستگی و پریشانی در انسان میشود و در عوض احساس شجاعت، عزت نفس و شکیبایی را در شما تقویت میکند.


عقیق با هماهنگ کردن روح و جسم شما با زمین، تعادل ذهنی ایجاد میکند که این موضوع میتواند در تصمیم گیری فرد بسیار موثر باشد.


عقیق در رنگ ها و شفافیت های مختلفی در بازار عرضه مشود و معمولا دارای نقوش خط مانند است که در صورت وجود در انواع دستبند با سنگ اصل، به آن ظاهری فوق العاده شیک میدهد.


هنر و خلاقیت در ترکیب سنگ های اینچنینی کنار هم، که ثمره ی تجربه و تلاش متخصصان گالری زرطلا در حوزه ی تولید انواع دستبند با سنگ اصل است، مهم ترین عامل در زیبایی و چشم نوازی هر چه بیشتر این محصولات در نظر شما مشتریان عزیز است.


با خرید دستبند از گالری زرطلا، زیبایی را به دست بیاورید.

admin
ارسال دیدگاه