جدیدترین مدل گردنبند طلا اسم

جدیدترین مدلهای پلاک اسم

پلاک ها به دلایل مختلفی طرفداران زیادی دارند؛ یکی از آن دلایل، وجود انواع مختلف پلاک اسم و دیگری خاص بودن این هدیه می باشد. شما با توجه به سلیقه خود و شناختی که از فردی که قرار است برای او پلاک بخرید، می توانید یکی از انواع مختلف پلاک اسم را انتخاب کنید.

جدیدترین مدلهای گردنبند و پلاک اسم

پلاک اسم یکی از پرطرفدارترین و خاص ترین هدیه هایی می باشد که شما می توانید به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید، فرقی نمی کند آن فرد مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند، دوست و یا حتی خودتان باشید، درست متوجه شدید، شما حتی این هدیه خاص را می توانید برای خودتان که از همه بیش تر دوستش دارید، تهیه کنید. انواع مختلف پلاک اسم شامل؛ پلاک اسم فلت، پلاک اسم سه بعدی، پلاک اسم حروف جدا، پلاک اسم تک حرفی و پلاک اسم تلفیقی می باشد.
ما در این مطلب به اختصار راجع به این پلاک ها و کاربردهایشان صحبت می کنیم.

پلاک های دو بعدی

همان طور که از نامش مشخص است، این پلاک ها تخت و فلت می باشند. سنگین بودن این پلاک ها علاوه بر اندازه، به ضخامت آن ها بستگی دارد. در این پلاک ها هم به فارسی و هم به انگلیسی و یا به هر زبان دیگری که می خواهید و به صورت نستعلیق یا هر خطی که تمایل دارید، می توانید پلاک اسم مورد نظرتان را تهیه کرده و یا سفارش دهید.

انواع پلاک های اسم فارسی و لاتین و پلاک شعر

پلاک های سه بعدی

این پلاک ها بعد دارند و مانند پلاک های فلت، تخت نیستند. این پلاک ها معمولا از پلاک های تخت با اندازه یکسان، سنگین تر می باشند. هم چنین این پلاک ها به نسبت پلاک های تخت کار بیش تری می برند و خاص تر می باشند و تنوع مدل بیش تری دارند. این پلاک ها را هم به فارسی و هم به انگلیسی و یا به هر زبان دیگری که می خواهید و به صورت نستعلیق و یا هر خطی که تمایل دارید، می توانید خریداری کرده و یا سفارش دهید.

پلاک اسم سه بعدی یکی از جدیدترین نوع در میان انواع مختلف پلاک اسم می باشد.

پلاک اسم سه بعدی

پلاک اسم حروف جدا

در این پلاک ها حروف یک اسم به صورت جدا و حروف بزرگ نوشته می شوند، البته این مدل پلاک ها با حروف فارسی بیش تر نمود پیدا می کنند. مثلا برای اسم فاطمه اگر بخواهید پلاک اسم حروف جدا تهیه کنید اینطور نوشته می شود: ف‌اط‌م‎ه .

گردنبند اسم نیلا لاتین با حروف جدا

پلاک اسم تک حرفی

در این نوع پلاک ها فقط از یک حرف اسم که معمولا هم حرف اول می باشد، استفاده می شود. در بیش تر مواقع هم از حروف انگلیسی برای این پلاک ها استفاده می شود. معمولا این پلاک ها از بقیه پلاک ها کوچک تر می باشند. گاهی هم بعضی افراد که به هم علاقه دارند، از این نوع پلاک ها به صورتی که حرف اول اسم هر دو نفرشان، کنار هم در یک پلاک باشد، سفارش می دهند.

پلاک حرف F

پلاک اسم تلفیقی

یکی دیگر از انواع مختلف پلاک اسم ، پلاک اسم تلفیقی یا چند اسمی ست.

این پلاک ها از بیش از یک اسم که در هم تنیده شده اند، تشکیل می شوند. این پلاک ها برای دو دوست، زن و شوهرها و هر دو نفری که می خواهند نشان دهند که علاقه زیادی به هم دارند و یا به نام تمام اعضای خانواده در یک پلاک درست می شود. این پلاک ها را می توان در زمان های خاص مثل شب یلدا، شب سال نو و یا هر زمانی که تمایل دارید برای تک تک اعضای خانواده برای اعضای خانواده و یا سالگرد ازدواج ، ولنتاین و یا هر تاریخ دیگری برای همسران و دو فردی که هم را دوست دارند تهیه کرد.

پلاک طرح بینهایت با اسم تلفیقی زهرا و علی کد PE01360

انواع مختلف پلاک اسم از چه جنسی ساخته می شوند؟

پلاک ها معمولا از جنس طلا و نقره ساخته می شوند و با توجه به جنس و طرح های آن ها وزن ها و قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید پلاک خود بخرید. هم چنین در خرید پلاک، اگر دوست دارید فردی که برای او خرید می کنید از پلاک شما همیشه استفاده کند، حتما به این نکته توجه کنید که فرد مورد نظر به جنسی که پلاک از آن ساخته شده، حساسیت نداشته باشد.

پلاک اسم هامین فارسی
پلاک اسم های سفارشی فارسی و لاتین و گوشواره حرف اول اسم
پلاک حکاکی و اسم فاطمه
پلاک اسم مهسا کد PE01350
پلاک اسم masoud(مسعود) کد PE01302
دستبند چرم اسم حسین Hossein

سخن آخر

صرف نظر از قیمت، جنس، طرح و نوع پلاک ها، انواع مختلف پلاک اسم هدایای ارزشمندی برای فرد مقابل شما می باشند، زیرا هنگام خرید این هدیه، برای آن فکر شده، زمان گذاشته شده و طرح خاصی انتخاب شده است. هم چنین پلاک های اسم، هدایای ماندگاری می باشند و به خاطر کم جا بودن و ساختارشان همیشه و به طور مداوم می توان در همه جا از آن ها استفاده کرد.

البته هدیه دادن به کسی که دوستش دارید در هر حال ارزشمند و خوشحال کننده است، اما این پلاک ها، یک هدیه خاص می باشند که علاوه بر هزینه مالی، شما زمان و سلیقه خود را نیز برای انتخاب آن خرج کرده اید و این امر آن را ارزشمندتر می کند.

admin
ارسال دیدگاه