خرید اینترنتی دستبند چرم و طلای مردانه مرغوب با بهترین قیمت

خرید اینترنتی دستبند چرم و طلای مردانه

خرید اینترنتی دستبند چرم و طلای مردانه مرغوب با بهترین قیمت

دستبند چرم و طلا

دستبند چرم و طلای مردانه می تواند یک هدیه خاص برای عزیزان شما باشد؛ اما خرید این هدیه خاص دقت بسیار زیادی می طلبد تا بهترین محصول و با مناسب ترین قیمت تهیه شود. گالری زر طلا، جایی است که می توانید بهترین انواع دستبند چرم و طلای مردانه را در آن بیابید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

با استفاده از خدمات ما در زمینه فروش انواع دستبند چرم و طلای مردانه، هم به صورت آماده و هم به صورت سفارشی، می توانید در مناسبت هایی همچون سالگرد ازدواج یا ولنتاین، هدیه ای زیبا و شیک و خاص را تهیه کرده و به عزیزتان هدیه کنید.

دستبند چرم و طلا مردانه

در خرید دستبند چرم و طلای مردانه بایستی به مواردی از جمله شکل ظاهری دستبند، ساختار دستبند، نوع و کیفیت چرم استفاده شده در ساخت آن و همچنین عیار طلای بکار رفته در ساخت این نوع دستبند دقت شود. در حقیقت این موارد فاکتورهایی هستند که می توانند تایید کننده یا تکذیب کننده کیفیت بالای یک دستبند چرم و طلای مردانه باشند.


شکل ظاهری دستبند چرم و طلای مردانه غالبا در عین ساده و مردانه بودن بسیار شیک است و می تواند یک استایل مردانه جذاب ایجاد کند. در تعیین شکل ظاهری دستبند مردانه می توانید به مواردی از جمله رنگ، عرض و ضخامت بند چرمی آن دقت کنید. در مورد برخی دستبندها پلاک طلای دستبند مستقیما بر روی چرم اصلی دستبند قرار گرفته و در مورد برخی دیگر به صورت دو تکه بندی و بر روی چرم کوچکتری که متصل به بند چرمی اصلی است قرار می گیرد.


پلاک طلای دستبند چرم و طلای مردانه می تواند شامل نوشته هایی چون خدا (GOD)، نام خود شخص، علامت یا نشانه ای که برای صاحب هدیه ارزشمند است و … باشد. غالبا دستبندهایی که پلاک طلای آنها شامل نام شخص صاحب هدیه است بیشتر مورد استقبال هستند. دور دوزی بند چرمی، براق بودن بند چرمی و عرض و ضخامت مناسب آن از دیگر مواردی هستند که بایستی به هنگام انتخاب و خرید و یا سفارش دستبندهای چرم و طلای مردانه نسبت به آنها دقت داشته باشید.


اما همانطور که در بالا نیز بدان اشاره کردیم تنها ظاهر زیبا بیان کننده کیفیت کار و مرغوبیت محصول ارائه شده نیست؛ ساختار دستبند یعنی مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار گرفته می شود حتی می تواند مقوله ای بسیار مهم تر از ظاهر دستبند باشد. از منظری دیگر نیز می توان این دو مبحث یعنی ساختار و شکل ظاهری دستبند را مباحثی وابسته بهم در نظر گرفت؛ بدین صورت که دستبندهایی که در ساختار آنها و کیفیت مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آنها دقت کافی شده است دارای شکل ظاهری شکیل تر و زیباتری نیز هستند و بالعکس دستبندهایی که از مواد اولیه نامرغوب ساخته شده اند، شکل ظاهری چندان شیک و جذابی نیز ندارند.


ما در گالری زر طلا از بهترین مواد اولیه برای تولید محصولات مان استفاده می کنیم که در ادامه مطالبی را در مورد کیفیت دو عنصر بسیار مهم در ساخت و تولید انواع دستبندهای چرم و طلای مردانه یعنی چرم و طلای اولیه مورد استفاده در این مجموعه شرح می دهیم.

دستبند چرم طبیعی طلاکاری شده

دستبند چرم طبیعی طلاکاری شده

دستبند چرم طبیعی طلاکاری شده می تواند یک رهاورد فوق العاده برای پیشکش کردن شما به عزیزانتان باشد. ما در ساخت انواع دستبندهای چرم و طلای مردانه از با کیفیت ترین و بهترین چرم ایرانی استفاده می کنیم. 

چرم طبیعی مورد استفاده ما به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه در ساخت و تولید دستبندهای چرمی مردانه به دلیل نچرال و مرغوب بودن، خاصیت ضد حساسیت دارد و هیچ گونه آسیب پوستی برای افرادی که دارای پوست حساسی هستند ایجاد نمی کند. علاوه بر تمام این مزایا، ما بند چرمی دستبندهای مردانه مجموعه زر طلا را به صورت تضمینی و با گارانتی یکساله ارائه می کنیم که می تواند خیال شما را از بابت خرید محصولی با کیفیت و اصل و مرغوب راحت کند.


در مورد کیفیت و مرغوبیت طلای مورد استفاده در ساخت انواع دستبندهای چرم و طلای مردانه مجموعه ما نیز همین بس که ما برای این منظور از طلای 18 عیار استفاده می کنیم که وزن آن با توجه به طرح پلاک و سفارش مشتری می تواند تعیین شود.

انواع مدل های دستبند چرم و طلای مردانه

انواع مدل های دستبند چرم و طلای مردانه
در دیدار از وب سایت مجموعه گالری زر طلا می توانید انواع مدل های دستبند چرم و طلای مردانه را ببینید و از میان آنها انتخاب کنید اما اگر طرح مدنظر شما در این گالری یافت نشد نگران نباشید، ما ساخت سفارشی پلاک اسم یا هر طرح دیگری برای نصب بر روی دستبند چرمی را نیز در لیست خدمات مورد ارائه خود جای داده ایم و ما از سراسر ایران و از داخل منزل می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش مدنظر خود را به ثبت رسانده و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.
admin
ارسال دیدگاه