راهنمای خرید دستبند چرم و طلای زنانه

راهنمای خرید دستبند چرم و طلای زنانه
دستبند چرم و طلای زنانه

مدل های دستبند چرم و طلای زنانه

دستبند چرم و طلای زنانه جزء اکسسوری ها می باشد که امروزه هواداران بسیاری دارد. اقسام متنوع این مدل دستبند های چرم با اسم خانم ها که کاری اسپرت و خاص می باشند در بازار عرضه می شوند. تلفیق چرم اصل به همراه طلا سبب ایجاد محصولی شیک و محبوب در بین خانم های باسلیقه و خوش ذوق شده است. طراحی های شیک و خاص برای این گونه محصول کار شده است.

 برای اشخاصی که در پی ست کردن لباس با اکسسوری ها هستند اینگونه دستبند ها گزینه بسیار مطلوبی به شمار می آیند. 

رنگ و طرح چرم با تیپ های زیادی هم خوانی دارد. طلا هم که اکثر هواداران منحصر به فرد خود را داشته است و در طی تاریخ هم به منزله نخستین گزینه در تعیین زیورآلات مورد توجه بوده است. با توجه به این علت، تلفیق چرم و طلا خیلی شیک و جذاب می باشد.

مراقبت ضروری دستبند چرم و طلای زنانه

برای مراقبت هر چه بیشتر دستبند چرم و طلای زنانه ضروری به مواردی مهم توجه کنید که این موارد عبارتند از:


•این دستبند را به دور از رطوبت نگه دارید.
رطوبت یکی از عمده ترین دلایل پوسیدگی چرم است. اگر می خواهید دست به خرید اینگونه دستبند بزنید نخستین مسئله ای که بایستی در خصوص آن رعایت کنید این است که آن را دور از رطوبت بگذارید. اگر زود به زود دست های خود را می شویید بهتر است بعد از شستشوی دست ها، با یک پارچه نخی آن را خشک کنید.


•دستبند خود را از گرمای و تابش مستقیم خورشید دور نگه دارید.
آفتاب و حرارت از علل دیگر پوسیدگی و از بین رفتن رنگ آن است. مسلما منظور از حرارت خورشید واقع شدن این محصول زیر نور به مدت طولانی ( ۵ ساعت پیاپی) است. توصیه می شود هنگامی که از این محصول استفاده نمی کنید آن را درون باکس مخصوص خود قرار دهید. اگر دستبند چرم و طلای خود را از زر طلا خریداری کرده اید لازم است آن را تا بکارگیری دوباره درون باکس مخصوص خود بگذارید.


•لکه های موجود روی چرم را حتما جدی بگیرید.
این دستبند ها امکان دارد در برابر آب، روغن و اسپری و… لکه دار شوند. چنانچه لکه های عمیقی بر روی آن ایجاد شده است بایستی آن را خیلی فوری پاک کنید. ولی برای برداشتن این لکه ها نباید به هر شیوه ای روی آورد. زیرا که در این شرایط امکان دارد به چرم صدمه وارد شود.


•مواد بهداشتی و آرایشی را دور نگه دارید.
مطلوب است حین بکارگیری از مواد آرایشی و بهداشتی و اقسام اسپری و عطر دستبند خود را از روی دست بردارید. این مواد دارنده خواص شیمیایی بوده و اگر به شکل مستقیم بر روی این محصول ریخته شود سبب صدمه و لکه دار شدن آن می شود.

مدل دستبند چرم و طلای زنانه

نگران خراش های سطحی نباشید.

یکی از عمده ترین معضلات اشخاص حین خرید این نوع دستبند ها فکر کردن به خراش و فرسودگی چرم آن است. مطمئن باشید که خراشیدگی های کوچک بر روی این محصول به هیچ عنوان به جذابیت و زیبایی آن لطمه ای وارد نمی کند.‌بلکه روال طبیعی در بکارگیری دراز مدت از آن است.


•دستبد خود را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

اگر لکه موجود بر روی این نوع دستبند هنوز کهنه نشده است می توانید آن را به آسانی به وسیله یک دستمال مرطوب تمیز کنید و بگذارید در برابر هوای آزاد خشک شود . جنس این محصول بسیار لطیف و حساس است پس دقت کنید با کشیدن پارچه بر روی آن خراش ایجاد نکنید.


•پاک کننده های قوی ممنوع
بکارگیری از پاک کننده های شیمیایی جهت تمیز نمودن این دستبند ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. پیشنهاد ما این است که جهت پاکیزه نمودن این محصول از یک دستمال نمدار استفاده کنید و اگرچه یک لکه عمیق بر روی آن ایجاد شده است از محلول آب و صابون رقیق شده جهت پاک کردن این لکه ها استفاده کنید. در مجموع این مدل دستبند چرم و طلای زنانه ها احتیاجی به تمیز شدن با محلول های قوی جز آب ندارند.

سفارش ساخت دستبند چرم و طلا با اسامی زنانه

اگر مدل یا کلمه ویژه ای را در نظر دارید و دوست دارید آن را بر روی دستبند چرم و طلای زنانه خود حک نمایید می توانید با سفارش آن ، دستبندی شیک ، خاص و جذاب را با همان مدلی که خودتان علاقه دارید داشته باشید.

 از مزایای این مدل دستبند چرم و طلای زنانه قابلیت ست کردن آسان آن با بیشتر اکسسوری ها و تیپ های متمایز و شیک است. ما در زر طلا امکان طراحی اسم خاص شما و ساخت و نصب بر روی چرم مورد نظر را داریم. دستبند چرم هم برای کادو از طرف دوستان یا همسر پیشنهاد میشود.

قیمت دستبند چرم و طلای زنانه

قیمت دستبند چرم و طلای زنانه

نرخ دستبند چرم و طلای زنانه تحت تاثیر علل متنوعی ارزیابی می شود که بعضی از این فاکتور ها عبارتند از:


•اورجینال بودن یا نبودن چرمی که جهت ساخت این دستبند برگزیده شده است.


•مقدار چرم کاربردی در تهیه این مدل دستبند.


•مقدار طلای استفاده شده برای این محصول.


•عیار طلای بکار برده شده در تهیه این محصول.


•سفارش ساخت یا اجرای مدل شخصی.

admin
ارسال دیدگاه