طراحی پلاک اسم در فروشگاه اینترنتی زرطلا

طراحی پلاک اسم

نکات مهم در زمینه طراحی پلاک اسم:

از سال های خیلی دور تا به اکنون؛ خرید طلا و زیورآلات مختلف همواره جز خریدهای محبوب به ویژه برای خانم ها بوده است. انواع زیورآلات شامل؛ گردنبند؛ دستبند، پلاک، انگشتر و… می شود. در این میان پلاک اسم یه هدیه نو، خاص و البته مقرون به صرفه به شمار می رود. پلاک اسم می تواند با هر فلزی طراحی و ساخته شود.

برای اینکه یک هدیه متفاوت برای خود یا اطرافیانتان تهیه نمایید ابتدا باید به یک مرکز طراحی پلاک اسم مراجعه نمایید، سپس سفارش طراحی اسم خود را انجام دهید. سفارش شما می تواند به زبان های انگلیسی و فارسی باشد و در نهایت بعد از طراحی پلاک اسم توسط متخصصین و برش و ساخت، آن را از طریق پست یا به صورت حضوری تحویل بگیرید. ساخت پلاک اسم با فلزهای مختلفی مثل طلا، برنج، نقره، استیل و… انجام می شود.

از این رو هر خریدار می تواند با توجه به بودجه ای که دارد نوع فلز مناسب خود را انتخاب نماید. از طرف دیگر هر چه طراح شما خلاق تر و هنرمندانه تر، پلاک اسم را طراحی نماید، هدیه شما جذاب تر و گیرا تر خواهد بود. نکته مهم بعدی در زمینه خرید یک پلاک اسم، داشتن برشی ظریف و تمیز است. پلاک اسم باید با دقت و توجه هر چه بیشتر برش داده شود تا ظرافت خود را حفظ نماید. از این رو حتما هنگام ثبت سفارش به رزومه کاری آن مرکز فروش و دستگاه های برش آن توجه ویژه ای نمایید.

پلاک اسم عارفه طرح 2

معرفی سایت طراحی اسم شناخته شده:

با توجه به نکات گفته شده در بخش قبل، انتخاب یک مرکز طراحی پلاک اسم، از جمله مهم ترین اقدامات لازم برای خرید یک پلاک خاص و ظریف است. فروشگاه منتخب شما باید کاملا شناخته شده باشد و از تیم طراحی کاملا حرفه ای در کار خود استفاده نماید. از طرف دیگر برای داشتن برشی ظریف و تمیز باید از دستگاه های به روز دنیا استفاده نماید. از این رو در اینجا به معرفی سایت طراحی اسم با سابقه ای درخشان پرداخته می شود.

فروشگاه طلافروشی آنلاین زرطلا با داشتن تیمی مجرب و توانمند در زمینه ساخت و طراحی پلاک اسم، به شکل کاملا تخصصی از سال 1395 فعالیت خود را آغاز نموده است. طراح ها و گرافیست های این مرکز بسیار خلاق و هنرمند بوده و شکیل ترین و منحصر به فرد ترین طرح ها را برای اسامی طراحی نموده اند.

از این رو قادر خواهند بود پلاک اسم شما را به زیبا ترین و خاص ترین شکل ممکن طراحی نمایند. مدیریت این فروشگاه طلافروشی بر عهده برادران دانای علمی است. کارگاه و مرکز فروش زرطلا نیز در استان مازندران و در شهرستان تنکابن واقع شده است. محصولات طراحی شده در این فروشگاه شامل طراحی و ساخت پلاک اسم با فلز نقره، پلاک اسم طلا، پلاک اسم تلفیقی (طلا و نقره، اسامی دو نفره)، پلاک حکاکی اسم، تابلو اسم، حک اسم، تگ شناسایی حیوانات و… می شود.

613

خدمات ارائه شده در زر طلا:

طراحی اسم ، یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در این فروشگاه است. این فروشگاه شرایطی مهیا نموده است تا افراد که پلاک اسم به زبان انگلیسی می خواهند، طراحی پلاک آن ها به صورت رایگان صورت می گیرد. اما پلاک اسم به زبان فارسی به دلیل گرافیک خاصی که دارد مبلغی برای طراحی از مشتری گرفته می شود. سفارشات پلاک اسم به زبان فارسی به دلیل زمان بر بودن، نوبت دهی می گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

این فروشگاه جایگاه ویژه ای نیز برای محیط زیست قائل است. از این رو کلیه سفارشات زرطلا در پاکت هایی از جنس کاغذ کرافت ارائه می گردد. این کاغذ های دوستدار محیط زیست هستند و استفاده از آن به محیط زیست آسیب نمی رساند. شما می توانید هر نوع سبک و فونتی را برای طراحی پلاک اسم خود انتخاب نمایید. اغلب کارهای طراحی شده در این فروشگاه از جنس طلا و نقره هستند. نکته بسیار مهمی که باید در این جا باید ذکر شود این است که، در این فروشگاه با فلز استیل کار نمی شود.
طراحی اسم فارسی

طراحی اسم سفارشی در فروشگاه زرطلا:

برای طراحی پلاک اسم به شکل سفارشی باید یک سری از نکات توجه فرمایید. شعار معروف این فروشگاه این است که ” سفارش گردنبند اسم در 1 دقیقه!!!”
شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن پلاک اسم خود را سفارش داده و آن را تحویل بگیرید. زمان ساخت تا ارسال از 2 تا 4 روز تخمین زده می شود. پلاک های طراحی شده شما می تواند از جنس طلا، نقره یا برنج باشد.

این موضوع کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای ساخت و پرداخت عالی هستند. برای هر اسم در سایت فروشگاه طرح های متعددی طراحی شده و در سایت قرار داده شده است از این رو شما می توانید به راحتی مدل مناسب و مورد پسند خود را انتخاب نمایید. هزینه و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید پلاک اسم در سایت این شرکت لحاظ شده است.

28

نحوه سفارش طراحی اسم:

برای ثبت سفارش طراحی پلاک اسم در فروشگاه زرطلا باید ابتدا، براساس کارهای ارائه شده در سایت فروشگاه، مدل مورد پسند خود را انتخاب نمایید. جنس فلز منتخب شما می تواند از نقره یا طلا و… باشد. برای جلب اطمینان و رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز لازم به ذکر است که این فروشگاه دارای نماد اطمینان بوده و عضو صنف طلافروشان است. شیوه پرداخت و ارسال به این صورت است که نیمی از مبلغ پلاک اسم، باید قبل از ساخت، واریز گردد و نیم دیگر بعد از پایان کار و تایید مشتری به حساب فروشگاه واریز شود.

از این رو شما ابتدا باید تسویه کامل انجام دهید سپس سفارش شما به آدرسی که قبلا ثبت نموده اید، ارسال می گردد. برای جلب رضایت مشتریان عزیز نحوه پرداخت به دو شیوه نقدی و اقساطی تعبیه شده است. برای این منظور می توانید با همکاران ما تماس گرفته و از شرایط و ضوابط خرید اقساطی آگاه شوید.

100
admin
ارسال دیدگاه