عجیب ترین زیورآلات دنیا

زیورآلات ساخته شده از برد، سیم و مقاومت کامپیوتر

بعضی از آرتیست ها و هنرمندای🎨 جهان همیشه در حال ساخت چیز های عجیب و خاص هستن. زیورآلات از جنس قطعات کامپیوتر جزو یکی از این چیزهای عجیب اند. ما تصمیم گرفتیم توی این پست و پست های بعدی چند تا از عجیب ترین زیورآلات 📿 دنیا رو بهتون معرفی کنیم.
.
قسمت اول به زیور آلات ساخته شده از اجزای از کار افتاده ی #کامپیوتر 💻 اختصاص یافته. زیورآلات از جنس قطعات کامپیوتر طرفداران زیادی هم پیدا کرده ند.
در قرن 21 هنرمندان تصمیم گرفتن زندگی تازه ای به کامپیوتر های از رده خارج شده ببخشن. اونها با سخت افزار کامپیوترایی که دیگه استفاده نمیشن مثل برد مدار، سیم ها و مقامت زیور آلات زیبا و خاص میسازن.
.
این هنرمندان معتقدند که بهترین راه برای خلق جواهرات جالب و خاص استفاده از مواد اولیه ی غیر عادی 😮 ست و یکی از منابع عالی برای دستیابی به این مواد اولیه ی خاص که توجه کمتری بهش شده #کامپیوتر💻 است.
.
از آنجایی که کامپیوتر ها همیشه در حال به روز رسانی شدن اند پس میتوان قطعات از کار افتاده و قدیمی زیادی ازشون برداشت و #گوشواره، #گردنبند، #دستبند و حتی سنجاق سینه های یونیک و متفاوتی و دیگر زیورآلات از جنس قطعات کامپیوتر به وجود اورد. مانند زیور آلات فوق العاده ای که در عکس های بالا👆 مشاهده میکنید.
.
دوست داران #تکنولوژی و #کامپیوتر رو تگ کنید.👇
مرسی که ما رو همراهی میکنید❤🙏
—————————————————————————————–
#تکنولوژی #کامپیوتر #زیورآلات

#گالری_زرطلا #وبلاگ_زرطلا #زرطلا

admin